کد خبر: 16727 A

افشاگری سوپر مدل و هنرپیشه زن آمریکایی: برای آزار جنسی شاهد دارم

افشاگری سوپر مدل و هنرپیشه زن آمریکایی: برای آزار جنسی شاهد دارم

در تازه ترین افشاگری های مربوط به آزارجنسی، یک سوپر مدل آمریکایی علیه یکی از بنیانگذاران برند "گس" افشاگری کرده است.

ایران آرت: کیت آپتون، مدل و هنرپیشه آمریکایی ۲۵ ساله به جنبش "من هم" یا metoo پیوست. او در روزهای اخیر در حساب شبکه های اجتماعی و گفتگو با رسانه ها فاش کرده که توسط "پل مارسیانو" مورد آزار جنسی قرار گرفته است.

پل مارسیانو نامی شناخته در عرصه مد است. این طراح مد آمریکایی فرانسوی تبار، حدود ۶۶ ساله است و در سال ۱۹۸۱، برند "گس" را تاسیس کرد که این شبکه بزرگ اکنون ۴۸۴ فروشگاه و بوتیک در جهان دارد.

کیت آپتون در اینباره نوشت: ناامید کننده است که یک مارک مشهور لباس برای زنان، هنوز پل مارسیانو را به عنوان مدیر خلاقیت های خود بپذیرد و به این ترتیب به او قدرت ببخشد.

این مانکن معروف که به تازگی ازدواج کرده، نوشت: مارسیانو همچنان اجازه دارد که قدرت خود در صنعت مد را برای آزار دادن جنسی و احساسی زنان مورد استفاده فرار دهد.

مارسیانو همه اتهامات جنسی علیه خود را رد کرد.

خانم آپتن روز چهارشنبه در مصاحبه با تایم نیز جزئیاتی از آزار جنسی خود را شرح داد. اما این اظهارات هم توسط مارسیانو رد شد. با این حال، "یو تسای" عکاسی که در دیدار آپتن و مارسیانو بود، گفت شاهد ماجرا بوده است.

کیت آپتون درباره رویدادی که به آن اعتراض دارد، گفت ۲۵ ژوئن ۲۰۱۰ در حالی که ۱۸ سال داشتم، پل مارسیانو گفت که می خواهد مرا ببیند. من هم به اتفاق عکاسم به دیدن او رفتم. اما به محض ورود ما، مارسیانو عکاسم را بیرون کرد، مستقیماً به طرف من آمد و سعی کرد به من تعرض کند ... روز بعد فهمیدم که مرا از ادامه فیلمبرداری برای لباس های زیر «گس» اخراج کرده اند. معلوم شد کسی به آژانس من تلفن کرده، گفته من چاق شده ام و دیگر نیازی به من ندارند. این وحشتناک بود. به خصوص که دیگر هیچوقت کسی از طرف "گس" با من تماس نگرفت.

در ماههای اخیر زن های آمریکایی زیادی از آزار جنسی برخی مردان خبر داده اند و تقریبا هر هفته داستان آنها در رسانه ها منتشر می شود.

کیت آپتون پل مارسیانو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین