کد خبر: 16570 A

پنج قطعه جواهری که هر زنی باید داشته باشد/عکس

پنج قطعه جواهری که هر زنی باید داشته باشد/عکس

وقتی می خواهیم از جواهرات استفاده کنیم همیشه دچار تردید می شویم که آیا این مدل جواهرات با لباس هایمان هماهنگ است، این مطلب به شما کمک خواهد کرد:

ایران آرت : آزاده جعفریان : وقتی می خواهیم از جواهرات استفاده کنیم همیشه دچار تردید می شویم که آیا این مدل جواهرات با لباس هایمان هماهنگ است و یا آیا این گردن بند با این گوشواره و یا دست بند همخوانی دارد ... پیدا کردن جواب این سوالات گاهی نیازمند دانستن اطلاعاتی درباره مد روز دنیاست .. 

واقعا چه قطعاتی از جواهرات لازم است که ما داشته باشیم و بتوانیم روزانه از آن استفاده کنیم . بدون نیاز به مد و یا دمده شدن .

روز به روز دنیای زیور آلات و مد در حال تغییر است . آنچه امروز به عنوان یک اصل مد پذیرفته شده بود و از طرف برندهای معتبر دنیا به تولید انبوه می رسد فردا روزی نه چندان دور منسوخ شده و دیگر قابل استفاده نیست .

در این روزگار «الی زیبرت » مدیر کمپانی مشهور جواهرات به نام « زی دو» در ایتالیا نظراتی در این مورد دارد .

«زی دو » یکی از نخستین خانه جواهرات دنیاست که دارای خلاقیت و کیفیت بسیار بالایی ست . این کمپانی از جدیدترین ماشین آلات جواهر سازی و البته دیزاینر های معتبر در زمینه طراحی و ساخت جواهرات بهره می گیرد .

«الی زیبرت » به عنوان مدیر این جواهر خانه معتقد است هر خانم شیکی در جعبه جواهراتش باید پنج قطعه جواهر مهم داشته باشد .  

زیبرت می گوید : به عنوان نخستین آیتم باید بگویم ،یادتان باشد هر خانم شیکی در هر جایی وقتی گوشواره ای به گوش ندارد ،احساس عریانی می کند  و نمی تواند بدون پوشیدن گوشواره منزل را ترک کند .

جواهرات هر فرد باید بازتاب دهنده شخصیت درونی فرد باشد . اولین جواهر مورد نیاز یک خانم شیک یک جفت گوشواره میخی برلیان  زیبا و ظریف است . و مهمترین نکته در این قسمت این است که شما بتوانید از این گوشواره به صورت روزانه و در کنار همه لباس هایتان استفاده کنید . این گوشواره برلیان میخی به حتم ظاهر شما را خاص تر و درخشان تر نمایش می دهد .  

وی افزود : دومین جواهری که باید در جعبه داشته باشید ؛ یک جفت گوشواره حلقه ای ست . پوشیدن گوشواره حلقه ای یک استایل شیک را برای یک خانم باسلیقه به ارمغان می آورد . این گوشواره می تواند از یک حلقه فلزی همراه با نگین های رنگی و یا برلیان سفید تزیین شده باشد . سایز این مدل گوشواره نیز باید با چهره هر فرد هماهنگ باشد. 

 

IMG_20180206_220237

الی زیبرت مدیر جواهر خانه «زی دو » در ادامه اظهار داشت  : هر خانمی به یک انگشتر بزرگ و نفیس برای مهمانی ها نیاز دارد . پوشیدن و انتخاب مدل این انگشتر از شاخص ترین مواردی ست که شخصیت فرد را عیان می سازد . انگشتر ویژه مهمانی نیازی به بزرگ بودن ندارد گرچه اکثر افراد فکر می کنند انگشتر مهمانی باید بزرگ باشد .  

زیبرت از یک گردن بند بلند به عنوان چهارمین آیتم نام برد و اضافه کرد : چهارمین قطعه جواهری که یک خانم شیک لازم دارد یک گردن بند بلند است . این گردن بند گاهی می تواند به یک آویز کوچک مزین شود . تاریخچه گردن بندهای بلند به سال ها 1920 و 1930 باز می گردد . که در آن دهه استفاده از آنها بسیار مد و معروف بود . با پوشیدن این گردن بند در مصارف روزانه ظاهر فرد بسیار فعالتر و اکتیو تر به نظر می رسد.

IMG_20180206_220218

امروزه هر فردی با هر ظاهر و لباسی می تواند از صبح تا شب از این مدل گردن بندها استفاده کند و در هنگام شب می توان گردن بند بلند را دولایه کرد و به دو گردن بند کوتاه مبدل نمود و سپس آن را دوباره بپوشیم .  

و اما پنجمین مورد از دیدگاه الی زیبرت یک دست بند است؛  پیشینه استفاده از دست بند در تمدن ها مختلف هم بسیار مهم و حایز اهمیت است . مثلا در هندوستان خانم های متاهل از دست بند استفاده می کنند و یا در کشورهای امریکای لاتین برای محافظت از دیدگاه بد خانم ها از دست بند استفاده می کنند تا این دست بند آنها را در مقابل چشم بد محفوظ بدارد. 

در یونان زنان برای جلب توجه و دلربایی از دست بند استفاده می کنند. به چند شکل می توان از دست بند و یا النگو استفاده کرد . گاهی خانم ها گروهی النگوی نازک کنار هم می پوشند و زمانی از یک ردیف دست بند نازک برلیان به نام دست بند تنیس استفاده می کنند. 

این دست بند همچون یک خط برلیان با ظرافت و زیبایی خاصی ساخته و طراحی شده و دست خانم های با سلیقه را مزین می سازد.

به راستی یک دست بند تنیس کامل کننده یک گوشواره میخی برلیان است . در این دو در کنار هم ظاهر فرد بسیار زیبا تر نمایان می سازد. 

آزاده جعفریان جواهرات هنری الی زیبرت زی دو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین