کد خبر: 16004 A

بازگشت بوت‌های از مد افتاده/ جی‌لو و هایدی UGG می‌پوشند

بازگشت بوت‌های از مد افتاده/ جی‌لو و هایدی UGG می‌پوشند

بوت‌های یوجی‌جی که یکی از شاخص‌های دنیای مد و فشن بین سال‌های 2000 تا 2009 بودند، در هفته‌های اخیر در پای برخی سلبریتی‌های مهم دیده شده و در حال بازگشت به بازار هستند.

ایران‌آرت: اگر مجله معتبر ووگ و کت‌واک‌های پاریس را معیار مد و فشن بدانیم، پس باید خطر بازگشت بوت‌هایی UGG را جدی بگیریم. ریحانا و سیه‌نا میلر به تازگی با این بوت‌ها در خیابان دیده شده‌اند و جنیفر لوپز، هایدی کلوم و کارا دلوین هم دیگر چهره‌هایی هستند که به این پاپوش‌های تقریبا فراموش‌‎شده بار دیگر روی خوش نشان داده‌اند. برند استرالیایی UGG (که نام پاپوش محبوب ساکنان سرزمین کانگوروهاست) در هفته مد مردانه پاریس، برنامه‌ای در کالیفرنیا و شوی زمستان برند لاکچری ژاپنی ساکای هم خوش درخشید.

یو‌جی‌جی در 1978 در کالیفرنیا بنیان نهاده شد اما تا سال 2000 چندان شناخته شده نبود. در آن سال اپرا وینفری بر این برند مهر تایید زد و چهار سال بعد هم سیه‌نا میلر به شناخته شدن بیشتر آن در بریتانیا کمک کرد. برند UGG در آمریکا و استرالیا بیشتر نماد یک زندگی نه‌چندان اشرافی است و ستاره‌هایی معمولی شبیه جنیفر آنیستن و سارا جسیکا پارکر به آن روی خوش نشان می‌دهند.

این برند که در واقع زیرمجموعه دکرز است، در سال‌های اخیر به حاشیه رانده شده بود. انتشاری تصویری از کیت ماس در کنار سگش با یک جفت بوت یوجی‌جی آن را دوباره مطرح کرد. ضمن اینکه در کت‌واک‌های مهم دنیا نشانه‌هایی از بازگشت UGG به چشم می‌خورد.

ریحانا جنیفر لوپز ووگ مهدی فروتن UGG
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین