کد خبر: 15969 A

ببر و اژدها در مجموعه پاییزی والنتینو/ عکس

ببر و اژدها در مجموعه پاییزی والنتینو/ عکس

والنتینو در کلکسیون پیش از پاییز 2018 از نشانه های گرافیکی استفاده کرده است.

ایران آرت: گیتی محمدی، این مجموعه ، باز نمایی هویت و میراث است و اینکه چگونه می‌توان دوباره آن را احیاء کرد! 

این جمله ای است که پیر پائولو پیچیولی مدیر برند فاخر والنتینو در ارتباط با کلکسیون پیش از پاییز 2018 در گفتگو با مجله وگ ابراز داشت.

شکی نیست که امروزه نشانه های گرافیکی به صورت علامت، سمبل، نوشتارو یا ترکیبی از اینها که اصطلاحاً لوگو نامیده می شوند در جهان مد بسیار حائز اهمیت هستند و پیچیولی که به خوبی از حساسیت این موضوع آگاه است با طراحی لوگوی جدید خود و استفاده از آن در لباس ها و اکسسوار کلکسیون پیش از پاییز 2018 این برند ، در کانون توجه دنیای مد قرار گرفته است. 

این مجموعه که به تازگی در مؤسسه هنر های زیبا در شهر نیویورک برگزار شد، احیای مجدد مدل های دهه 70 و 80 میلادی این برند است. 

طرح گرافیکی زیبای ببر مربوط به سال 1968 ، نقوشی موج مانند با الهام از دهه 70 و اشکالی با خطوط سفید برگرفته از دهه 80 ، بر روی تمام آیتم های این کلکسیون اعم از دامن ها، پیراهن ها، لباس های سر همی ، کت ها و ....... در کمال زیبایی خود نمایی میکنند که در ترکیب با بخش های پولک دوزی شده ، مجموعه ای زیبا و پر نقش و نگار را پدید آورده اند. 

علاوه بر تصویر بسیار جذاب ببر ، طرح دیگری که در این نمایش مد، سرو صدای زیادی ایجاد کرد ، نقش زیبای یک اژدهای بزرگ می باشد که تمام سطح آن از پولک های طلایی پوشیده شده است.

کل این کلکسیون برای مهمانی و داشتن اوقاتی خوش طراحی شده است، پیچیولی با امتزاج کاپشن ها ی ورزشی و لباس های شب، به استایلی متفاوت وفاخر برای مهمانی های شب دست یافته است.

با توجه به این حقیقت که امروزه بسیاری از خانم های جوان دیگر تمایلی به پوشیدن کفش های بسیار پاشنه بلند یا لباس های بی نهایت تنگ و چسبان که بسیار آزار دهنده هستند ندارند ، استایل پیشنهادی والنتینو بسیار قابل تأمل و توجه است .

 

 

 

والنتینو مجله وگ
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین