کد خبر: 15560 A

کی تو رو قشنگت کرده؟/ همه کارهایی که کریس رونالدو برای زیبایی کرده است

کی تو رو قشنگت کرده؟/ همه کارهایی که کریس رونالدو برای زیبایی کرده است

کریستیانو رونالدو از زمانی که به شهرت رسیده، تغییرات زیادی در چهره اش ایجاد شده...

ایران‌آرتکریستیانو رونالدو از زمانی که به شهرت رسیده، تغییرات زیادی در چهره اش ایجاد شده است که در ادامه به این تغییرات خواهیم پرداخت.

کریستیانو رونالدو در 32 سالگی تفاوت بسیار زیادی دارد با آنچه که در 19 سالگی بود یعنی زمانی که به منچستریونایتد پیوست. اینجا تفاوت ظاهری مد نظر است.

رونالدو در سال های اخیر رکورد پشت رکورد زد، افتخارات بی نظیری به دست آورد و تمامی افتخارات ممکن باشگاهی و ملی به غیر از فتح جام جهانی را به دست آورد. پنج بار برنده توپ طلا شد و اکنون برترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان اروپاست.

بارها آقای گل لالیگا شد و با تیم ملی فوتبال کشورش نیز قهرمانی در یورو 2016 را جشن گرفت. درباره افتخارات، رکوردها و دستاوردهای فوتبالی این پرتغالی می توان مدت زمان زیادی بحث کرد و یا اینکه یک بحث تمام عیار راه انداخت که بالاخره رونالدو بهتر است یا مسی؟!

اما اینجا اصلا افتخارات و توانایی های کریس مد نظر نیست. اینجا به تغییر ظاهری او در مدت زمانی 15 ساله می پردازیم، او چه شکلی بود و چه شکلی شد؟!

 

هر چند ماه یکبار، بوتاکس!

رونالدو هر چهار ماه یکبار بوتاکس می کند. به عکس او در 19 سالگی و عکس او در حال حاضر نگاه کنید. چقدر پیشانی اش شفاف و خوش فرم است. او سالیانه هشت هزار پوند صرف بوتاکس های خود می کند.
 

خط های دور لب و بینی ممنوع

رونالدو در جوانی و در حالی که هنوز جوش های دوران غرور جوانی را داشت دور بینی و لبانش خطوط مختلفی داشت. اما الان این خطوط را می بینید؟ امکان ندارد! البته از بین بردن این خطوط هر چند وقت یکبار نیاز به مراجعه به کلینیک زیبایی دارد. سالیانه شش هزار پوند نیز صرف از بین بردن این خطوط مزاحم و سمج می شود.


دندان های نامرتب رونالدو

دندان های نامرتب رونالدو

باز هم به 19 سالگی کریس برگردید. دندان هایش را نگاه کنید. دندان های بزرگ، زرد، به هم ریخته. اما رونالدو دیگر سوپراستار بود و تمامی شرکت های تبلیغاتی در جستجوی او. پس تصمیمش را گرفت برای زیبایی بیشتر در عکس های تبلیغاتی و محبوبیت بیشتر نزد هودارانش و تبدیل شدن به یک برند زیبا و خوش چهره دندان هایش را درست کند. او تا امروز بیش از 25 هزار پوند صرف زیبا کردن دندان هایش کرده و انصافا هم چقدر خوب و مرتب شده اند.

 

موهایم کو؟!

رونالدو در سال 2013 متوجه شد که موهای جلوی سرش کم و کمتر می شوند. مگر می شود سوپراستاری که مدام در چشم است و عکسش در بسیاری از برندهای مشهور به عنوان ابزار تبلیغاتی استفاده می شود کچل شود؟ نه ؛ رونالدو این اجازه را نداد. پیدا کردن بهترین متخصصان کاشت مو برای او کاری نداشت. هزینه ها هم که مهم نبود. این شد که با چند جلسه ترمیم موی سر همه چیز تغییر کرد. حالا اگر به خطوط موی جلوی سر او توجه کنید متوجه می شوید که پای کاشت مو در میان است. لابد سوالتان این است که چقدر صرف موهایش کرد؟ بیشتر از 11 هزار پوند. البته او هر چند وقت یکبار باید به کلینک کاشت مو برای ترمیم مراجعه کند.

 

چین پیشانی؟ هرگز!

یکی دیگر از مشکلات پیشانی او چین هایش بودند. او این مشکل را هم با چند صد پوند حل کرد.


تغییر نوک بینی رونالدو

تغییر نوک بینی رونالدو

در ادامه پی بردن به تفاوت های متعدد چهره رونالدو با دورانی که پسر جوانی بود به بینی خوش فرمش می رسیم. این بینی از ابتدا به این اندازه خوش فرم نبود. رونالدو عمل جراحی بسیار ظریفی روی نوک بینی خود انجام داده و آن را کوچک تر کرده است، چیزی که شاید به نظر نیاید اما با کمی دقت می توان به راحتی به آن پی برد. خوب نگاه کنید. گفته می شود شش هزار پوند صرف این عمل شده است.

 

 

 

iranart

 

جراحی بینی زیبایی کریستیانو رونالدو کریس رونالدو رونالدو جراحی زیبایی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین