کد خبر: 13714 A

ببینید: جذاب‌ترین مدل مرد این روزهای دنیای مد

ببینید: جذاب‌ترین مدل مرد این روزهای دنیای مد

دیوید گاندی این روزها گران‌ترین مدل دنیای مد و لباس مردان است.

ایران آرت: تا پیش از گسترش شبکه های اجتماعی عکس محور و ویدیو محور که امروزه بخشی از سبک زندگی دیجیتالی مردمان روزگار ما را به خود اختصاص داده است، دنیای مد و لباس را تنها باید پشت ویترین برخی از برندهای مطرح و یا لابلای مجلات مد و روی جلد نشریات سینمایی و ورزش که فوتوشوت هایی از سلبریتی ها منتشر می کردند، دنبال می کردیم.

اما امروزه، با جادوی فناوری اطلاعات و صفحات اینستاگرامی و کانال هایی در شبکه های پیام رسان از تلگرام تا واتس آپ، شاهد انتشار آخرین خبرها از دستاوردهای جدید طراحان مزون در شرق و غرب عالم هستیم. به اینها، باید بازار داغ فشن ویک ها را نیز اضافه کرد که از توکیو تا برلین و استکهلم و نیویورک، فضای هیجانی و جذابی را برای دنیای رنگارنگ مد و لباس به ارمغان آورده است.

دنیایی که اکنون کمی سیاست زده شده است و به همراه دیگر جنبش های اجتماعی، رسانه ای برای ابراز نظرات گوناگون به خصوص طیف اقلیت جامعه به شمار می رود و رگه هایی از آن را در فشن ویک سپتامبر ۲۰۱۶ و فوریه ۲۰۱۷ میلادی در نیویورک مشاهده کردیم. جایی که مانکن های محجبه مهاجر، جدید ترین طرح های انیسه حسبیان را بر روی استیج پایتخت مد ایالات متحده بردند تا اعتراضی به سیاست های ترامپ باشد.

دنیای مد امروز، بر شانه فشن بلاگر ها (fashion blogger) می چرخد و هر از گاهی، شاهد ظهور نام هایی در این عرصه رنگارنگ هستیم که یایویی کوساما ژاپنی (طراح و نقاش مطرح)، ماریا ادریسی مراکشی (نخستین مدل محجبه H&M) و  کارمن دلورفیس (پیر ترین مدل جهان) از آن جمله است و قبلا درباره آن ها صحبت کردیم.

به گزارش روزیاتو، در گفتار امروز، نگاهی داریم به فعالیت های دیوید گاندی (David Gandy) که از وی به عنوان گران ترین مدل دنیای مردانه سخن می گویند و نقشی تاثیرگذار در دنیای مد و لباس آقایان در یک دهه اخیر داشته است. او، با همکاری کارمن دلورفیس، اکنون فروشگاهی بزرگ در مکزیکو سیتی دارد.

داستان دیوید

ga23

استایل های پاییزه دیوید گاندی

دنیای رنگارنگ و جذاب مد و لباس که بخشی از ظرفیت های جهان تبلیغات و بازاریابی را نیز شامل می شود، تنها جهانی زنانه نیست و در آن، برندها و مانکن ها و رویدادهایی که به معرفی کلکسیون مد و لباس و جواهرات و اکسسوری های زنانه می پردازد، فقط در کانون توجهات رسانه ها و مخاطبان قرار ندارد. بلکه، به همان نسبت، دنیای مد و لباس مردانه نیز، متن و بعضا حاشیه هایی پر رنگ تر از متن دارد.

در دنیای مد و لباس مردانه که شاید برای خیلی از مخاطبان مد و لباس، دنیایی کم تر شناخته شده باشد، نامی بزرگ وجود دارد. دیوید گاندی، متولد ۱۹ فوریه ۱۹۸۰ میلادی در شهر اسکس بریتانیا، اکنون یکی از جذاب ترین و گران ترین مدل های دنیای مردانه به شمار می رود.

ga24

دیوید گاندی در خیابان های میلان

پسری با قد ۱۹۱ سانتیمتری و رنگ چشم آبی و موهایی قهوه ای روشن، یکی از چهره های الهام بخش عرصه فشن قلمداد شده و زمینه فعالیتش، به ماورای استیج ها نیز کشیده است.

شروع فعالیت های وی از یک مسابقه تلویزیونی در ۲۰۰۱ میلادی بود. در دنیایی که موفقیت مدل های مردانه قرن بیستمی، اکثرا مبتنی بر استایل های کشیده و لاغر بود، حضور گاندی با بدنی عضلانی و میمیک چهره ای خاص و مردانه، چهره ای متفاوت را به دنیای مد مردانه معرفی کرد.

گاندی، در زمان نوجوانی، علاقمند بود که دامپزشک شود، اما نمراتش در مدرسه به وی اجازه نمی داد که عرصه پزشکی حیوانات را دنبال کند. به واسطه علاقه به دنیای خودرو، شروع به همکاری با مجله Auto Express نمود.

در ماه های ابتدای فعالیت دیوید بریتانیایی، برند معروف ایتالیایی ها یعنی دولچه گابانا، وی را به استخدام خود در آورد و سال ها، به عنوان سفیر تبلیغاتی و مدل اختصاصی این برند، کت و شلوارهای مردانه را در بیلبوردهای خیابان های غرب و روی مجلات مطرح، معرفی نمود.

موفقیت ها و شهرت دیوید گاندی در عرصه مد و لباس در نخستین دهه قرن بیست و یکم سبب شد تا وی به عنوان سلبریتی دنیای مد مردانه، وارد عرصه نویسندگی دنیای مد هم شده و وبلاگ نویس مجله بریتانیایی ووگ و تلگراف شود. جالب است که بدانید فعالیت آقای گاندی، در عرصه اپلیکیشن نویسی موبایل نیز گسترش یافت.

شورای مد بریتانیا (British Fashion Council) برای کلکسیون مد مردانه لندن، از وی به عنوان نماینده خود استفاده کرد. در سال ۲۰۱۴ میلادی، او وارد عرصه جدیدی از دنیای مدو لباس شد و خط تولید لباس زیر مردانه و لباس شنا را برای برند معروف مارکس اند اسپنسر (M&S) که از آن به عنوان H&M بریتانیا یاد می کنند، راه اندازی  کرد.این دو برند، اکنون در زمره برندهای اخلاق گرا (Ethical Clothing) قاره سبز معرفی شده اند.

ga20

مجله مد بریتانیا GQ او را در سال ۲۰۱۵ میلادی در فهرست خوش پوش ترین مرد سال قرار دارد. گاندی در چند سال اخیر، در پروژه های فیلم سازی، کسب و کارهای کوچک و فعالیت های خیرخواهانه مشارکت نمود. موسسه خیریه وی به نام Blue steel Appeal، از جمله کسب و کارهای دیوید گاندی به شمار می رود.

او علاقه زیادی به خودرو و نوشتن درباره خودرو دارد، به همین خاطر، گواهی رانندگی مسابقه ای را در سال ۲۰۱۲ میلادی دریافت کرد و در رقابت های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۵ میلادی Mille Mgiila شرکت کرد. او هم چنین در سال ۲۰۱۰ میلادی، بلاگر بخش خودرو نشریه GQ بود. خودرو، از علایق کودکی گاندی بوده، چرا که وی در زمان دانشجویی، در تعمیرگاه های پورشه و جگوار در انگلیس، کار می کرد.

ga21

وی در دانشگاه Gloucestershire انگلیس در رشته بازاریابی و طراحی چند رسانه ای دانش آموخته شد و بیست و یک ساله بود که در رقابت تلویزیونی برنامه This Morning ‌ که توسط ITV برگزار می شد، مقام نخست را تصاحب کرد.

برندهایی چون: Shiatzy Chen, Zara, Gant USA, Hugo Boss, Russel & Bromely, H&M, Carolina Herrera Dutti از جمله شرکت هایی بودند که دیوید، به عنوان مدل مردانه، نمایش دهنده جدید ترین طرح های آنها برای آقایان بود. از سال ۲۰۰۶ میلادی، گاندی را در کنار سوپر مدل های دنیای مد زنانه همچون: Gemma Ward, Scalett Johansson و Naomi Campbell مشاهده می کنیم.

معروف ترین آگهی تبلیغاتی گاندی را آگهی عطر Light Blue‌ می دانند که برای دولچه گابانا در سال ۲۰۰۷ میلادی نمایش داده شد و توسط Mario Testino عکس برداری گردید. بیش از ۱۱ میلیون بازدید در اینترنت و انتشار بیلبورد ۵۰ متر مربع در میدان تایمز نیویورک، بخشی از افتخارات این آگهی مدلینگ آقای گاندی است.

دیوید گاندی در سال ۲۰۱۰ میلادی، برای بار دوم و در سال ۲۰۱۴ میلادی برای بار سوم، در این کمپین تبلیغاتی شرکت کرد. سخنرانی سال ۲۰۱۰ میلادی گاندی در دانشگاه آکسفورد، بازتاب زیادی پیدا کرد. او درباره اهمیت مد مردان و هرآنچه که در سال های فعالیتش تجربه کرده بود، سخن گفت.

یکسال بعد یعنی در سال ۲۰۱۱ میلادی، گاندی سفیر رسمی لاین مردان در London Collection شد.

در مراسم اختتامیه المپیک ۲۰۱۲ لندن، گاندی تنها مدل مردی بود که روی استیج مراسم رفت و در کنار سلربیتی های زن مانند کیت ماوس و ناپمی کمپبل، مدل های مد و لباس مردانه بریتانیا را به تصویر کشید. در همان سال، عکس دیوید بر روی جلد ۱۶ مجله منتشر شد و از او به عنوان یکی از تاثیر گذار ترین افراد لندن در مجله EVENING STANDARD یاد کردند.

در سال ۲۰۱۴، گاندی در لاین لباس زیر و لباس خواب برند مارکس اند اسپنسر، تحت عنوانGandy for Autograph به‌عنوان مدل و طراح شرکت کرد که به یکی از پرفروش‌ترین مجموعه‌های این برند تبدیل شد. در سال ۲۰۱۵، لباس‌های شنا نیز به این مجموعه اضافه شد و لباس‌های این کلکسیون به سرعت به فروش می‌رفت.

وی تا کنون در ده ها رویداد بین المللی مد و لباس جهان، به عنوان سخنران حضور داشته و از این راه نیز، به کسب درآمد پرداخته است.

ga25

فعالیت در دنیای کفش، فیلم و لباس، بخشی از فعالیت های کسب و کار این مدل دنیای مد مردانه به شمار می رود. در سال ۲۰۰۹ میلادی، نشریه فوربس، گاندی را به عنوان سومین مدل مرد موفق جهان معرفی کرد. در سال ۲۰۱۳ میلادی، فوریس وی را به عنوان پر درآمد ترین مدل مرد در ردیف دوم قرار داد.

او تنها یک خواهر دارد که مقیم اسپانیا است. در سال ۲۰۱۱ میلادی، ارتباط وی با مدل زن: Mollie King که خواننده گروه The Saturdays است، بازتاب های رسانه ای پیدا کرد. ازدواج با Sarah Ann Macklin مدل بریتانیایی و جدایی بعد از مدتی کوتاه، زندگی خصوصی وی با فعالان مد و هنر بریتانیایی را به خود اختصاص داده است.

در سال گذشته میلادی، او با مارکس اند اسپنسر همکاریش را در زمینه تولید لباس زیر و شنا ادامه داد و در کمپین زمستانی ادکلن LIGHT BLUE دولچه گابانا، برای چهارمین بار شرکت کرد.

کوتاه از افتخارات گاندی

موفقیت های گاندی در دنیای مد آقایان، بسیار زیاد است. او در سال ۲۰۰۸ میلادی توسط مجله معروف Glmour عنوان خوش چهره ترین مدل جهانی را بدست آورد. در سال ۲۰۰۹ میلادی، با انتخاب فوربس، سومین مدل موفق جهان شد. در سال ۲۰۱۰ میلادی، نخستین مدل مردی بود که عنوان مدل سال را کسب کرد و از مدل های زن پیشی گرفت.

در سال ۲۰۱۰ میلادی، مجددا به عنوان مدل سال، نامزد دریافت جایزه شد. در اکتبر سال ۲۰۱۳، مجله Forbes بار دیگر لیستی از پردرآمدترین مدل‌های مرد منتشر کرد که این‌بار گاندی رتبه دوم را به‌دست آورده بود. در سال ۲۰۱۴ از بین ۱۰ مدل برتری که مجله‌ی وُگ نام آن‌ها را منتشر کرده بود، گاندی رتبه‌ی دوم را کسب کرده بود.

واقعیت هایی از زندگی گران ترین مدل جهان

lucky_brand_spring2014_03-800x1012

دیوید، تنها مدل گران دنیای مد آقایان است که به صورت حرفه ای در زمینه خودرو می نویسند و در رقابت های اتومبیل سواری شرکت می کند.

او تنها مدل مرد جهان است که در رقابت های اتومبیلرانی ماگیلا ایتالیا شرکت کرد.

حضور در برنامه های تلویزیونی نمایش ماشین های کلاسیک و بلاگر نویسی خودرو، بخشی از فعالیت های کسب و کار و تبلیغاتی دیوید را تشکیل می دهد.

دیوید گاندی را یکی از نیکوکار ترین مدل های مرد جهان و ثروتمند ترین مدل جوان به شمار می آورند.

گاندی تنها مدل دنیای مردانه است که در زمینه فیتنس، اپلیکیشن های پر مخاطبی را راهبری کرده است.

وی تنها رقیب خود در مدلینگ را دیوید بکهام، کاپیتان اسطوره ای شیاطین سرخ منچستر یونایتد می داند.

اپلیکیشن آقای خوش پوش

این اپ که David Gandy Fitness & Training نام دارد، با قیمت ۴.۹۹  دلار آمریکا، دانلودهای زیادی را تجربه کرده است. مشخصات آن به شرح زیر است:

Category: Health & Fitness

Updated: Dec 19, 2012

Version: 1.2

Size: 21.5 MB

Language: English

Seller: Gary Sullivan

© Image Media Ltd

مخاطبان این اپ، طرفدار اپ آدریان جیمز هم هستند.

اینستاگردی با دیوید گاندی

گران ترین مدل دنیای مد مردانه، اکنون با بیش از ۷۲۰ پست منتشر شده در اینستاگرام، بیش از ۶۹۰ هزار فالوور دارد. صفحه وی را در این نشانی دنبال کنید که در طول هفته، تصاویر و ویدیوهای جالبی از سبک زندگی مدل و لباس خود به اشتراک می گذارد.

در ادامه نگاهی داریم به جدید ترین پست های ایشان.

1

تبلیغ دیوید گاندی برای جگوارهای کلاسیک در هفته مد میلان ایتالیا- فوریه ۲۰۱۷ میلادی

2

پشت صحنه فوتوشوتینگ تبلیغاتی دیوید گاندی که با حضور دو تن از خلبانان بریتیش ایر ویز نیز در یکی از خیابان های میلان ایتالیا همراه شده است

3

فوتوشوتینگ دیوید گاندی برای کت چرمی Darren Gerrish در آسپینال لندن فوریه ۲۰۱۷

5

تبلیغ دیوید گاندی برای جگوارهای کلاسیک سفید در لندن

8

برترین فوتوشوتینگ های دیوید گاندی در سال ۲۰۱۶ میلادی در ۹ قاب

10

فوتوشوتینگ دیوید گاندی برای مجله Men Fitness انگلستان با کت گلن بوروز

13

دیوید گاندی در محل سکونت پرنس ولز در مراسم کریسمس ۲۰۱۷ میلادی جهت انجام امور خیریه به عنوان سفیر تبلیغاتی Style for Soldiers

17

تبلیغ دیوید گاندی برای برند کروات انگلیسی خودش که با همکاری London Sockco و انجمن خیریه استایل سربازان رونمایی شد

 

 

 

دیوید گاندی جگوار
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین