کد خبر: 13694 A

مسابقه‌ای برای نقاشی روی تیشرت

مسابقه‌ای برای نقاشی روی تیشرت

فراخوان ششمین جشنواره "نقش تن پوش" اعلام شد.

ایران‌آرت: ششمین جشنواره سراسری نقش تن پوش، در اردیبهشت ماه ۱۳۹۷ توسط معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واحدهنر برگزار خواهد شد.

این جشنواره که در دوره های گذشته مورد استقبال اساتید ، دانشجویان و هنرمندان قرار گرفت در این دوره با رویکردی مدرن و متفاوت آغاز به کار خواهد کرد.

از جمله اهداف برپایی این جشنواره می توان به ایجاد بستری جهت انتقال فرهنگ، اصالت و سنت ایرانی اسلامی با استفاده از سبک های نوین هنرهای -تجسمی معاصر در طراحی تن پوش، رشد خلاقیت و استعدادهای هنری جوانان و شناسایی افراد مستعد و معرفی ایشان به مراکز تولیدی و صنعتی، بسترسازی جهت حضور فعال هنرمندان و طراحان خلاق در عرصه مد و لباس کشور و کمک به تجاری سازی و تولید طرح‌های منتخب جشنواره اشاره کرد.

ششمین دوره جشنواره "نقش تن پوش" در دو بخش  اصلی: مسابقه طراحی تیشرت با محوریت تمدن ایرانی، مسابقه طراحی تیشرت با موضوع آزاد

 جانبی:  برگزاری نشست های تخصصی، برگزاری نمایشگاه آثار طراحان و هنرمندان خلاق در زمینه طراحی تن‌پوش و بازدید از مراکز تولیدی پوشاک  برگزار می شود.

از جمله شیوه های طراحی جهت ارسال آثار می توان به استفاده از دوخت های سنتی و تزئینی، استفاده از تکنیک‌های مختلف چاپ پارچه( باتیک، باندانا، سیلک اسکرین، چاپ دستی، چاپ دیجیتال و ...)، استفاده از تکنیک‌های مختلف پارچه سازی و استفاده از تکنیک های نو و خلاقانه اشاره کرد.

علاقمندان جهت شرکت در جشنواره می توانند آثار خود را با رعایت شرایط و مقررات زیر به دبیرخانه ارسال نمایند.

  • آثار ارسالی باید برروی تیشرت ساده با رنگ دلخواه در سایز - L و قابل استفاده در اجتماع باشد.
  • هرشرکت کننده می تواند حداکثر - 5 اثر ارائه نماید.
  • علاقمندان می توانند طرح خود را به صورت تک یا ست فامیلی در جشنواره ارائه دهند. 
  • علاقمندان می توانند آثار خود را به وسیله پست همراه با فرم مشخصات صاحب اثر ارسال نمایند و یا به صورت حضوری به دبیرخانه جشنواره تحویل دهند.
  • برای آثار راه یافته به بخش نمایشگاهی در صورت تامین شرایط ، امکان فروش مستقیم فراهم می‌شود. 
  • فایل اصلی طرح مربوط به برگزیدگان (دستی یا کامپیوتری) باید به دبیرخانه تحویل داده شود.
  • آثار برگزیده در سایت جشنواره با نام صاحب اثر معرفی خواهد شد و به همه ی صاحبان آثار ارائه شده در جشنواره،گواهی حضور اعطا خواهد گردید.
  • دبیرخانه جشنواره مجاز است تا از آثار ارائه شده در اقلام انتشاراتی یا تبلیغاتی استفاده کند. 
  • کلیه آثار عرضه شده پس از ارزیابی توسط هیأت داوران در نمایشگاهی در معرض بازدید عموم قرار خواهد گرفت. 
  • ارسال اثر توسط هنرمندان و شرکت کنندگان در جشنواره به منزله اعلام مالکیت معنوی این اثر است. 

لازم به ذکر است مهلت ارسال آثار هنرمندان به دبیرخانه ششمین دوره ی جشنواره " نقش تن پوش" تا تاریخ ۳0 بهمن ماه 1396 می باشد.  

 

نقش تن پوش تیشرت جهاد دانشگاهی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین