کد خبر: 13693 A

مینی ماوس کیف شد

 مینی ماوس کیف شد

یک برند مطرح، در تولید محصولات جدید خود با کمپانی دیزنی همکاری کرد.

ایران آرت: کمپانی دیزنی با برند های سرشناس زیادی از جمله پرادا و تارگت همکاری داشته است و آخرین مشارکت کاری این شرکت بزرگ با برند کیت اسپید بوده است که این طراح مد در این همکاری مشترک با کمپانی بزرگ دیزنی و با الهام از مینی ماوس ( شخصیت محبوب کارتنی شرکت دیزنی) ، اقدام به طراحی مجموعه ای برای تعطیلات امسال نموده است . 


کیت به خاطر رنگ های روشن و شاد ، طرح های گرافیکی و سبک شوخ طبعانه اش ، شهرت جهانی دارد و محصولاتش که لبخند را چهره مخاطبان می آورد ، در سرتاسر دنیا از محبوبیت بالائی برخوردار است و توسط رده های مختلف اجتماعی از جمله ستاره های سرشناس فیلم و موسیقی مورد استفاده قرار می گیرند. 


از طرفی دیگر، سالیان سال است که شخصیت های دوست داشتنی انیمیشن های دیزنی بویژه مینی ماوس نیز به تمام مردم دنیا در رده های مختلف سنی ، شادی و لبخند اهدا کرده اند و این همکاری بدون شک ، سبب پررنگ تر شدن این لبخند خواهد شد. 

مینی ماوس دارا ی شخصیتی زنانه ، زیرک ، سرزنده ، فعال ، ماجراجو و پر از عشق به زندگی است که کاملاً همسو با سبک و استایل طراحی کیت اسپید می باشد و شریکی بهتر از او برای این همکاری نمیتوان تصور کرد.

این مجموعه که شامل 21 قطعه است علاوه بر داشتن شاخص های زیبایی شناسی کیت اسپید ، مزین به نماد های بسیار معروف شخصیت کارتنی مینی ماوس ( پاپیون قرمز رنگ خال خالی و گوش های این موش بانمک ) می باشند. 

این مجموعه شامل کیف های مردانه و زنانه، جواهرات ، زیورآلات ، آویزها و قاب های تلفن همراه و کیف لپ تاپ و ... که از محصولات رویایی برای طرفداران انیمیشن های دیزنی هستند.
 

نویسنده : گیتی محمدی

 

دیزنی مینی ماوس کیت اسپید
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین