کد خبر: 12046 A

دنباله‌روی این مدها نباشید اگر خودتان را دوست دارید!

دنباله‌روی این مدها نباشید اگر خودتان را دوست دارید!

تا به حال شده یک لباسی بپوشید و تمام مدت در عذاب باشید

ایران‌آرت: مد همیشه هم خوب نیست، یک وقت هایی مد برای شما مضر هم می‌تواند باشد، مدهایی که وجود دارند و به بدن شما آسیب می‌زنند! تا به حال شده یک لباسی بپوشید و تمام مدت در عذاب باشید؟ اگر شده یکی از همان مدهای مضر را تنتان کرده بودید. خوش‌تیپ‌بودن خوب است اما قرار است هوای بدنمان را برای سال‌های طولانی داشته باشیم نه فقط لذت یک یا چند مهمانی ساده، این که حاضر شویم برای زیبایی سلامتی‌مان را فراموش کنیم کمی عاقلانه به نظر نمی رسد. 

 

کفش‌های پاشنه بلند

پاشنه کفش ها پای شما را در وضعیت بسیار هولناکی قرار می دهد، فشار بسیار زیاد بر پنجه و پاشنه و همچنین کمر باعث می شود فقط چند ساعت پوشیدن این کفش ها چند روز درد درپی داشته باشد.

 

شلوار جین

شلوار جین یکی از مد های بسیار رایج و زیبا است اما جین های تنگ امروزی می‌تواند باعث ورم های شکمی و حتی عفونت رحم شود! پس بهتر است بیشتر از جنس های دیگر شلوار استفاده کنید.

 

گوشواره های سنگین

گوشواره های سنگین هرقدر هم زیبا باشد باز لاله ی گوش شما را میکشد و باعث دگایجاد درد، زخم و البته ظاهر زشت در گوشتان خواهد شد. پس بهتر است از گوشواره های سبک و کوچکتر استفاده کنید‌.

کفش‌های تخت

همانقدر که کفش های پاشنه بلند برای سلامتی مضرند کفش های تخت هم مضرند و به پا و کمر آسیب مستقیم وارد می کنند.

 

کیف سنگین

هرقدر هم وسایلتان سنگین باشد حق این را ندارید که یک کیف را سنگین کنید و روی یک شانه بیندازید، فشار باید در دو طرف بدن شما تقسیم شود و بهیچ وجه نباید کیف شما سنگین تر از دست دیگرتان باشد‌.

 

شلوار های فاق بلند و فاق کوتاه

هر دو این شلوار ها برای شما مضرند، شلوار های خیلی فاق بلند همان مضرات شکم بند ها را دارد و شلوار های فاق کوتاه باعث تحت فشار قرار گرفتن بدن شما میشود پس بهتر است شلواری اناخاب کنید که نه خیلی فاق بلند باشد نه خیلی فاق کوتاه.

 

شکم بند

شاید دلتان بخواهد لاغر تر و خوش انددم تر باشید اما به چه قیمتی؟ پوشیدن زیاد شکم بند باعث شل شدن عضلات شکمیتان میشود و همچنین امکان ریفلاکس معده را بالا میبرد.شکم بند ها باعث اختلال در تنفس شما هم می شود پس اساسا هیچ ارزشی نخواهد داشت.

در نهایت شما باید در لباس آرامش داشته باشید، اگر لباسی باعث عذاب بدن شما شود قطعا برای سلامت شما مضر است.

 

 

 

 

 

 

 

iranart

 

شلوار جین کفش پاشنه بلند شلوار فاق کوتاه
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین