کد خبر: 11174 A

شاید بتوان کارداشیان‌ها را فروپاشیده‌ترین خانواده هالیوودی دانست

درب‌وداغون‌ترین خانواده اهل مد جهان‌!

درب‌وداغون‌ترین خانواده اهل مد جهان‌!

این یک خانواده است؛ یک خانواده کاملا ازهم‌پاشیده، زرق و برقشان را فقط نبینید...

ایران‌آرت: همه، سلبریتی ها را انسان های کامل و بی عیب و نقص در نظر می گیرند به همین دلیل وقتی کوچک ترین چیزی در زندگی این اشخاص خلاف این تصور را ثابت کند موضوع جنجالی شده و اوضاع آقا یا خانم سلبریتی بیش از پیش به هم می ریزد.
زندگی این افراد همواره زیر ذره بین رسانه ها و به خصوص پاپاراتزی ها قرار دارد به همین دلیل بی اهمیت ترین مشکلات در زندگی سلبریتی ها بزرگنمایی شده و همه از آن باخبر می شوند. اما در میان سلبریتی های هالیوود، خانواده هایی نیز وجود دارند که آشفته و به هم ریخته هستند؛ از دشمنی با اعضای دیگر خانواده و طلاق های تلخ و پر سر و صدا تا حتی سوء مصرف مواد مخدر. خانواده کارداشیان‌ها بدون شک، یکی از خانواده‌های متزلزل و پرحرف و حدیث در این مورد است.

 

جنر ـ کارداشیان‌های پرحاشیه
هیچ برنامه ای نمی تواند مانند یک «ریالیتی شو» مشکلات و شکست های یک خانواده را به تصویر بکشد و یک برنامه ی تلویزیونی با عنوان «Keeping Up With the Kardashians» در سال 2007 به خوبی زندگی پر از دشمنی و درام این خانواده ی مشهور را به تصویر می کشد که بزرگ ترین و جدید ترین مشکل آن ها تبدیل شدن پدر خانواده ی جنر-کارداشیان از آقای بروس جنر به خانم کایتلین جنر بود.
در واقع آقا/خانم جنر پس از سال ها ایفای نقش پدر خانواده به یک باره اعلام کرد که یک ترنس بوده و تصمیم گرفته تغییر جنسیت بدهد. هیچ کس اندازه ی کریس جنر، همسر بروس که 24 سال با وی زندگی کرده بود از این موضوع رنج نکشید. وقتی که کتاب خاطرات بروس سابق و کایتلین جدید منتشر شد همسرش او را یک دروغگو و شیاد توصیف کرده و آن چه که در کتاب خاطراتش آورده بود را داستان پردازی محض اعلام کرد. کیم کارداشیان در مصاحبه ای گفت که دیگر هیچ شانسی برای این که پدر ناتنی و مادرش بار دیگر با هم صحبت کنند وجود ندارد.
از دیگر مشکلات این خانواده ی از هم پاشیده می توان به اعتیاد اسکات دیسیک، نامزد کورتنی کارداشیان، ازدواج ناموفق و کابوس وار خلوئی کارداشیان با لامار اودوم که او نیز درگیر سوء مصرف مواد مخدر بود، رابطه ی پر سر و صدای راب کارداشیان با بلک چینا، مدل معروف اشاره کرد.

کارداشیان

 

کیم کارداشیان کورتنی کارداشیان کلوئی کارداشیان کایتلین جنر اسکات دیسیک بروس جنر لامار اودوم بلک چینا کارداشیان ها
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین