کد خبر: 1034 A

جنیفر لوپز تا آنجلینا جولی و طراحان لباس عروس/عکس

جنیفر لوپز تا آنجلینا جولی و طراحان لباس عروس/عکس

در این گزارش، با پنج طراح معروف لباس عروس آشنا می‌شویم.

ایران‌آرت: اغلب عروس‌ها دوست دارند زیباترین لباس در مراسم عروسی را بر تن خود ببینند. در این گزارش که در سایت مدآنلاین منتشر شده، با پنج طراح معروف لباس عروس آشنا می‌شویم. از یاد نمی‌بریم که این طراحان، لباس‌ها را برای افراد خاص می‌دوزند و اغلب افراد قادر به پرداخت هزینه طراحی اینگونه لباس‌ها نیستند.

 

ورا ونگ؛ اسکیت‌بازی با لباس‌های بلند عروس

ورا الن ونگ، طراح مد ساکن نیویورک پیش از ورود به این حوزه، اسکیت‌باز ماهری بود. شهرت این طراح به لباس‌های عروس و ساقدوش بلند است. ونگ فعالیت خود را به‌عنوان سردبیر ارشد مجله ووگ شروع کرد و پس از آن برای سال‌های متمادی با برند رالف رولن همکاری کرد. این طراح مشهور، لباس‌های عروسی افراد سرشناسی مثل آلیشیا کیز، ویکتوریا بکهام، چلسی کلینتون، آوریل لوین، جنیفر لوپز، شارون استون، جنیفر گارنر، هیلاری داف، کیم کارداشیان و میشل اوباما را طراحی کرده است. جالب اینجاست که ورا ونگ برای عروسی، لباس مشکی هم طراحی کرده است.

 

آنجل سانچز؛ طراح لباس عروس بیانسه

آنجل سانچز طراح مد ونزوئلای است و شخصیت‌های معروفی مثل ساندرا بولاک و بیانسه تجربه پوشیدن لباس‌های این طراح را دارند. سانچز همیشه فراتر از انتظار ظاهر می‌شود و به همین خاطر هم مشهور است.  بعضی از آخرین مدل‌های سانچز از پارچه‌های ابریشمی نقاشی شده دوخته شده است.

 

کارولینا هررا؛ عروسی را خاکستری کرد

کارولینا هررا طراح مد ونزوئلایی – آمریکایی است. او به‌ خاطر کارهای شیک و بی‌نقص خود در دنیای مد مشهور است. لباس‌های این طراح بر تن ژاکلین کندی و میشل اوباما نشسته است. از زمانی که به همراه مادربزرگ خود در شوهای لباس و خرید از برند‌های معروفی مثل لوین و کریستیان دیور شرکت می‌کرد، به طراحی لباس علاقه‌مند شد. هررا تاکنون جوایز زیادی همچون مدال طلا از موسسه کوئین سوفیای اسپانیا، مدال طلای فاین آرت اسپانیا، جایزه طراح سال از انجمن طراحان مد آمریکا و... را دریافت کرده است. 

هررا اغلب از رنگ سفید در لباس‌ها استفاده می‌کرد ولی اخیراً از رنگ‌های صورتی و خاکستری هم در مدل‌های خود استفاده کرده است.

 

هیلی پیج؛ روی خط تولید لباس عروس

هیلی پیگ به‌عنوان طراح ملیسا سوئیت شهرت داشت ولی چند سالی است خط تولیدی برای لباس عروس برند جی.ال.ام کوچر راه‌اندازی کرده است. طراحی شیک و سرزنده با حفظ وقار از خصوصیات لباس‌های این طراح است. پیگ همچنین لباس‌های عروسی کوتاه را به دنیای مد معرفی کرده است.

 

جنی پکهام؛ عروسیِ جنیفر لوپز و آنجلینا جولی با من!

این طراح مد بریتانیایی به طراحی لباس‌های عروس بلند و همچنین لباس‌های حاضری شهرت دارد. جنی در سال 1988 برند خود را راه‌اندازی کرد. لباس عروس بلند و لباس عصر محصولات تولیدی جنی در آن سال‌ها بود. در سال‌های اخیر متعلقات لباس عروس هم به محصولات این برند اضافه شده است. آنجلینا جولی، مایلی سایروس، کیت هادسون، جنیفر آنیستون، کمرون دیاز، جنیفر لوپز، کیت وینسلت و پرنس کیمریج (کیت میدلتون) از سرشناسترین مشتریان این طراح هستند.

یکی از آخرین طرح‌های جنی پکهام با استفاده از سنگ‌های کریستال که به‌صورت نامتقارن در سراسر لباس‌ها استفاده شده تزیین شده است.

 

 

آنجلینا جولی بیانسه جنیفر لوپز لباس عروس
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین