کد خبر: 8619 A

کتابی که ناشر بابت نوشته شدنش 14 میلیون دلار پرداخته است به بازار می آید: آنچه اتفاق افتاد از زبان هیلاری

کتابی که ناشر بابت نوشته شدنش 14 میلیون دلار پرداخته است به بازار می آید: آنچه اتفاق افتاد از زبان هیلاری

می گویند دنیا منتظر این کتاب است، کتابی که گفته می شود ناشر 14 میلیون دلار برای نوشته شدنش پرداخته است

ایران‌آرت: تاریخ دقیق و عنوان کتابی که «هیلاری کلینتون» درباره شکست خود در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا در دست نگارش دارد، ‌اعلام شد.

«هافینگتون پست» نوشت: کتابی از «هیلاری کلینتون» سیاستمدار آمریکایی روز ۱۲ سپتامبر با نام «آن‌چه اتفاق افتاد» روانه بازار می‌شود.

نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری سال گذشته آمریکا که از «دونالد ترامپ» شکست خورد، در این کتاب به اشتباهات خود در روند نامزدی، نقش جنسیت‌گرایی در این جریان و دخالت روس‌ها در انتخابات پرحاشیه آمریکا پرداخته است.

نام کتاب «کلینتون» به گونه‌ای ناباوری او را از آن‌چه در انتخابات ریاست‌جمهوری اخیر آمریکا اتفاق افتاد و نتیجه نامطلوبی که برایش در پی داشت، روایت می‌کند.

به گزارش ایسنا، «کلینتون» اخیرا در توییتر خود درباره این اثر نوشته است: نوشتن «آن‌چه اتفاق افتاد» سخت بود، مثل دیدن اتفاق‌هایی که هر روز رخ می‌دهد. امیدوارم این به پیش‌روی و مبارزه‌مان کمک کند.

«سیمون و شاستر» ناشر این کتاب اعلام کرده: «آن‌چه اتفاق افتاد» شما را به دل تجربه شخصی نامزد شدن بانوی اول از سوی یک حزب اصلی در انتخابات می‌برد. این اثر به شما می‌گوید نامزد شدن در برابر «دونالد ترامپ» ـ رقیبی که تمام قوانین را می‌شکند ـ چگونه است.

«کلینتون» پیش‌تر اعلام کرده بود که در این کتاب از رسوایی‌ اخلاقی همسرش، نظرات خود درباره رقابت با «دونالد ترامپ» و تاثیر جمله‌های قصار و نقل ‌قول‌های بزرگان در حل بحران‌های متعدد زندگی‌اش خواهد نوشت.

«سیمون و شاستر» هنوز مبلغ قرارداد کتاب «هیلاری کلینتون» ۶۹ ساله را اعلام نکرده اما به نظر می‌رسد قیمت پایینی نباشد. «بیل کلینتون» همسر این سیاستمدار آمریکایی در سال ۲۰۰۴ برای چاپ کتاب «زندگی من»، مبلغی ۱۵ میلیون دلاری از انتشارات «رندم هاوس» دریافت کرد.
«هیلاری» هم که یک سال پیش از آن، سناتور بود برای کتاب «نگارش تاریخ» هشت میلیون دلار به دست آورد. مبلغ حق چاپ کتاب بعدی او یعنی «انتخاب‌های سخت» هرگز فاش نشد اما گفته می‌شود این قرارداد بین «کلینتون» و «سیمون و شاستر»، با قیمت حدود ۱۴ میلیون دلار بسته شد.

«پنگوئن رندم هاوس» هم هیچ اطلاعاتی درباره مبلغ قرارداد کتاب‌هایی که «باراک اوباما» و همسرش «میشل» در دست نگارش دارند فاش نکرده، اما «فایننشال تایمز» اعلام کرده که رقم کلی دو قرارداد بالای ۶۰ میلیون دلار است.

هیلاری کلینتون دونالد ترامپ
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین