کد خبر: 8287 A

دو کتاب جدید هری پاتر در راه است

دو کتاب جدید هری پاتر در راه است

علاقه‌مندان به داستان‌های هری پاتر این بار می‌توانند مخاطب «هری پاتر: تاریخ جادو» و «هری پاتر ـ سفری به تاریخ جادو» باشند.

ایران آرت: کتاب های «هری پاتر: تاریخ جادو» و «هری پاتر ـ سفری به تاریخ جادو» منتشر می‌شوند، این در حالی است که نویسنده این دو اثر جی. کی رولینگ نیست.

مجموعه کتاب‌های هری پاتر و نویسنده‌اش جی.کی رولینگ که هر چند وقت یک بار سوژ‌ه رسانه‌ها هستند این بار به واسطه انتشار دو کتاب دیگر به ویترین اخبار روز راه یافته‌اند.

بعد از اینکه نمایش ۲ قسمتی «هری پاتر و بچه نفرین شده» که بر اساس آخرین کتاب جی کی رولینگ تولید و ساخته شده بود در تئاتر برادوی ایالات متحده آمریکا روی صحنه رفت،  حالا خبر از انتشار دو کتاب از این سری آثار منتشر شده است. سایت «فورچون» هم در این باره نوشته: همزمان با جشن ۲۰ سالگی مجموعه رمان «هری پاتر»، انتشارات «بلومزبری» از چاپ دو کتاب جدید مرتبط با داستان‌های پرفروش «جی.کی. رولینگ» خبر داد.

«هری پاتر: تاریخ جادو» یکی از این کتاب‌هاست که دربردارنده دست‌نوشته‌های نویسندگانی چون «تیم پیک»، «لوسی مانگان»، «استیو بکشال» و «آنا پاورد» درباره مجموعه «هری پاتر» و نمایشگاهی است که اخیرا با موضوع جادوگری برگزار شد. دیگر کتابی که بیستم ماه اکتبر منتشر می‌شود، «هری پاتر ـ سفری به تاریخ جادو» نام دارد که تاریخچه جادوگری در مدرسه «هاگوارتز» را شرح داده است.

نویسنده هیچ یک از این دو کتاب «جی.کی. رولینگ» نیست و این آثار برای نمایش در نمایشگاه کتابخانه بریتانیا که با عنوان «تاریخ جادو» و به مناسبت بیستمین سالگرد انتشار «هری پاتر و سنگ جادو» برگزار می‌شود، نوشته شده‌اند. «بلومزبری» قصد دارد نسخه دیجیتالی این کتاب‌ها را هم در سایت «پاترمور» منتشر کند.

مجموعه  داستانی هری پاتر که شهرتی حیرت انگیز برای نویسنده‌اش به ارمغان آورد اول بار در تاریخ ۳۰ ژوئن ۱۹۹۷ منتشر شد.

کتاب نخست از مجموعه هری پاتر یعنی «هری پاتر و سنگ فیلسوف» ۱۲ بار از سوی ناشران بازگشت داده شد و رولینگ بارها گفته است که علیرغم این هیچ روزی از انجام کار روزانه‌اش دست نکشید تا سرانجام یک ناشر پیدا کرد.

 

 

هری پاتر جی کی رولینگ
نظرات خوانندگان
  • جانا
    پاسخ

    واقعا چرا جی کی رولینگ هری پاتر رو ادامه نمیده؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین