کد خبر: 5212 A

رمانی درباره زندگی هیلاری بدون بیل کلینتون!

رمانی درباره زندگی هیلاری بدون بیل کلینتون!

نویسنده زن پرفروش آمریکایی قرار است داستانی درباره هیلاری کلینتون بنویسد که در آن خبری از شوهرش بیل نیست.

ایران آرت: بعد از انتشار خبری مبنی بر نوشتن رمانی از جیمز پترسون، نویسنده پرفروش آمریکایی  و بیل کلینتون،  رئیس جمهور سابق آمریکا با موضوعی جنایی که در کاخ سفید روی می‌دهد، حالا خبری منتشر شده است که حکایت از نوشتن داستانی بر مبنای زندگی هیلاری کلینتون دارد. البته این داستان قرار نیست به زندگی هیلاری کلینتون به صورت کامل وفادار باشد.

این رمان را قرار است کورتیس سیتنفیلد بنویسد. الیزابت کورتیس سینفیلد متولد 1975 از نویسندگان آثار پرفروش آمریکایی است. نویسنده کتاب "زن آمریکایی" بنا به خبری که گاردین منتشر کرده است، قرار است زندگی هیلاری کلینتون را تبدیل به رمان کند و در این رمان غیر مستند و تا حدودی غیر واقعی توجه ویژه‌ای به قضیه رسوایی بیل کلینتون در سال 1998 دارد.

رسوایی سال 98 اشاره به افشای رابطه رئیس جمهور وقت یعنی بیل کلینتون با یکی از کارآموزان کاخ سفید یعنی مونیکا لوینسکی دارد. وقتی اتهامات علیه شوهر هیلاری کلینتون علنی شد، او اظهار کرد که این اتهامات ناشی از یک "توطئه گسترده دست راستی" هستند، و تهمت‌های لوینسکی را جدیدترین بخش از یک رشته تهمت‌های طولانی، سازمان دهی شده توسط دشمنان بیل کلینتون داسنت.  او بعدتر گفت که ادعاهای ابتدایی شوهرش که هیچ رابطه‌ای به وقوع نپیوسته بوده، او را به اشتباه انداخته بوده است. پس از این که شواهد روابط کلینتون با لوینسکی غیرقابل مناقشه شد، هیلاری کلینتون بیانیه‌ای علنی منتشر کرد و بر تعهد او به ازدواج‌شان تأکید کرد. این ماجرا پس لرزه‌های بیشتری داشت و نهایتا هیلاری کلینتون بعدها نوشت: "هیچ‌کس مرا بهتر از بیل نمی‌فهمد و بهتر از او نمی‌تواند مرا بخنداند. حتی پس از همهٔ این سال‌ها او هنوز جذاب‌ترین، نیروبخش‌ترین و سرزنده‌ترین شخصی است که هرگز دیده‌ام."

کورتیس سیتنفیلد نویسنده رمان جدیدی که قرار است زندگی هیلاری کلینتون یا به عبارت بهتر هیلاری دایَن رادام را بنویسد، تصمیم دارد زندگی هیلاری را بدون شوهرش برای خوانندگان کتابش تصویر کند.

 

 

 

 

 

 

بیل کلینتون هیلاری کلینتون کورتیس سیتنفیلد
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین