کد خبر: 43389 A

کتابفروشی عجیبی که در آن گم می‌شوید!/ عکس

کتابفروشی عجیبی که در آن گم می‌شوید!/ عکس

در این کتابفروشی که هزاران کتاب در ردیف‌های بلند قفسه‌های متعدد چیده شده‌اند ممکن است راه خود را گم کنید.

ایران آرت: از کتابفروشی‌های شهر نشویل در ایالت تنسی امریکا در طی سال‌های گذشته سرنوشتی مشابه با کتابفروشی‌های دیگر نقاط مختلف دنیا داشته‌ و یکی پس از دیگری به تعطیلی کشانده شده‌اند. اما کتابفروشی مک‌کای در این میان یک استثنا است که هنوز قوی و استوار برجا مانده و به فعالیت گسترده خود در زمینه فروش کتاب ادامه می‌دهد.

 کتابفروشی غول‌پیکر مک‌کای به هیچ وجه یک کتابفروشی معمولی نیست. در این کتابفروشی دو طبقه صدها ردیف کتاب وجود دارد که شما ممکن است راه خود را در میان آن‌ها گم کنید.

به گزارش ایبنا، از طبقه دوم ساختمان این کتابفروشی، ردیف‌های کتاب‌ها اعم از کتب داستانی و غیرداستانی منظره شگفت و چشم‌نوازی ایجاد می‌کنند که باورش سخت خواهد بود. در این کتابفروشی تقریبا هر کتابی که در جستجوی آن هستید پیدا خواهید کرد.

2

 در کتابفروشی غول‌پیکر مک‌کای علاوه بر کتاب‌ها، سیستم‌های بازی، اسباب‌بازی برای کودکان، ابزار و ادوات موسیقی و سی‌دی‌های مختلف نیز پیدا می‌شود.

لازم به ذکر است که قیمت تمام اجناس این کتابفروشی از سایر مکان های مشابه ارزان‌تر است و همین باعث شده روزانه دست کم 1000 خرید و فروش در این مکان انجام شود.

 

کتاب ادبیات فرهنگ کتابفروشی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین