کد خبر: 42979 A

بانکی که به مشتریانش کتاب هدیه می‌دهد

بانکی که به مشتریانش کتاب هدیه می‌دهد

بانک تاریخی کشور رومانی با همکاری یک کتابفروشی زنجیره‌ای در این کشور به مشتریان خود کتاب هدیه می‌کند و آن‌ها را به این کار تشویق می‌کند.

ایران آرت: بانک تاریخی کشور رومانی با همکاری یک کتابفروشی زنجیره‌ای در این کشور به مشتریان خود کتاب هدیه و آن‌ها را به این کار تشویق می‌کند.

به گزارش ایبنا به نقل از بوک‌نیوز، این بانک تاریخی واقع در شهر بخارست با همکاری کتابفروشی کارتورستوایس که یک کتابفروشی معتبر در این کشور محسوب می‌شود به کسانی که برای انجام کارهای بانکی مراجعه می‌کنند کتاب هدیه و مکانی برای کتاب خواندن تهیه می‌کند.

این بانک در قرن نوزدهم میلادی به سبک ساختمان‌های یونانی ساخته شده است و یک مکان تاریخی محسوب می‌شود. در داخل فضای این بانک فضای مدرنی برای کتاب خواندن تهیه شده است که مشتری‌ها می‌توانند ساعات انتظار خود را در آنجا کتاب بخوانند.

به گفته ژان کریستولونی صاحب ساختمان بانک برای پروژه کتابخوانی در این مجموعه حدود 400هزار یورو هزینه شده است که مقداری از آن را بانک متحمل شده است.

البته این اولین بانکی در رومانی نیست که این کار را می‌کند. قبلاً بانک‌های دیگر شهر بخارست احداث کتابخانه در بانک را تجربه کرده بودند.

در حال حاضر حدود 10هزار جلد کتاب و 5هزار لوح فشرده کتاب در این بانک برای استفاده مشتریان در نظر گرفته شده است که بعضی از آن‌ها به مشتری هدیه یا فروخته می‌شود.

 

کتابخانه کتابخوانی کتابفروشی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین