کد خبر: 42484 A

تور مارگارت اتوود برای معرفی رمان جدیدش

تور مارگارت اتوود برای معرفی رمان جدیدش

مارگارت آتوود سال آینده به مناسبت انتشار کتاب جدیدش برای سخنرانی به شهرهای مختلف استرالیا سفر می‌کند.

ایران آرت: پس از آن‌که رمان "وصیت‌ها" به عنوان یکی از رمان‌های برنده جایزه بوکر امسال معرفی شد، "مارگارت اتوود" ‌نویسنده این اثر از سفر خود به شش شهر استرالیا در فاصله فوریه تا مارس سال آینده به مناسبت انتشار رمان "وصیت‌ها" خبر داد.

به گزارش ایسنا، با این‌که هنوز میزبان سخنرانی‌های "اتوود" در شهرهای مختلف استرالیا مشخص نشده است، اما انتظار می‌رود مراسم بازدید این نویسنده با پرسش و پاسخ علاقه‌مندان، ‌صحبت‌های این نویسنده درباره زندگی شخصی‌ و حرفه‌ای‌اش و همچنین انگیزه نگارش رمان "‌وصیت‌ها" به عنوان دنباله‌ای برای رمان "سرگذشت ندیمه"‌ پس از حدود سه دهه همراه باشد.

"اتوود" که اکنون ۷۹ سال دارد، تاکنون بیش از ۶۰ کتاب از جمله رمان،‌ شعر،‌ داستان کوتاه، مقاله و حتی کتاب‌های مصور را به چاپ رسانده است. او برای نوشتن آثار شیوا شهرت دارد و توانسته جایزه‌های مختلف ادبی را از جایزه‌های ادبی ژانرمحوری همچون "آرتور سی کلارک" تا جایزه‌های ادبی معتبری همچون‌ "بوکر" به خود اختصاص دهد. 

رمان "وصیت‌ها" امسال به طور مشترک با رمان "دختر،‌ زن،‌ دیگر" نوشته "برناردین اواریستو" نویسنده بریتانیایی به عنوان برنده جایزه بوکر معرفی شد. "‌اتوود"‌ پیش‌تر نیز برای رمان "آدمکش کور" این جایزه را در سال ۲۰۰۰ دریافت کرده بود. او با دریافت دوباره این جایزه در سال ۲۰۱۹ به سالمندترین نویسنده‌ای تبدیل شد که جایزه بوکر را به خود اختصاص داده است.

تور استرالیای این نویسنده از شانزدهم فوریه از شهر "‌سیدنی" آغاز خواهد شد و  در شهرهای "کانبرا"، "بریزبِن"، "ملبورن"، "هوبارت" و "پرت" ادامه خواهد داشت.

 

مارگارت آتوود بوکر 2019 وصیت ها آتوود
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین