کد خبر: 39918 A

خیز رمان مارگارت اتوود برای شکستن رکورد هری پاتر

خیز رمان مارگارت اتوود برای شکستن رکورد هری پاتر

بسیاری از کتابفروشی‌های مستقل آمریکایی بر این باور هستند که این رمان می‌‌تواند به رکورد فروش کتاب‌های "هری پاتر" برسد.

ایران آرت: مسئولان انتشارات پنگوئن و همچنین بسیاری از کتابفروشان انتظار دارند رمان دنباله سرگذشت ندیمه مارگارت اتوود با عنوان «وصیت‌ها» رکورد فروش رمان در سال‌های اخیر را بشکند.

مسئولان انتشارات پنگوئن می‌گویند در چند روز ابتدایی انتشار این رمان بیش از 125هزار نسخه از این کتاب فروش رفته است و همچنان درخواست برای خرید این رمان ادامه دارد. گفته می‌شود کتابفروشان حتی این رمان را در قفسه‌های خود نمی‌گذارند چون از فروش آنها اطمینان دارند.

به گزارش ایبنا، رمان جدید اتوود دهم سپتامبر به طور همزمان در آمریکا و انگلیس از سوی انتشارات پنگوئن روانه بازار کتاب شد. پیش از این شرکت آمازون صدها نسخه از این رمان را برای مشتری‌های خود ارسال کرده بود.

"سرگذشت ندیمه" تقلای یک زن برای نجات پیدا کردن از یک پادآرمان‌شهر در امریکای آینده را دنبال می‌کند، جایی که زن‌ها حقوق محدودی دارند، به عنوان ابزاری برای تولیدمثل از آنها استفاده می‌شود و اجازه نوشتن یا خواندن ندارند.

انتشارات پنگوئن گفته است 500 هزار نسخه از رمان را آماده کرده است. هنوز آمار رسمی از سوی بوک اسکن درباره فروش رمان اعلام نشده است ولی فروشگاه‌های زنجیره‌ای کتاب در آمریکا و انگلیس از فروش بالای رمان خبر می‌دهند.

لیز هارول یکی از مدیران فروشگاه زنجیره‌ای کتاب بارنزاندنوبل اعلام کرده رمان اتوود دومین کتاب پرفروش هفته گذشته بوده و انتظار داریم این کتاب به صدر کتاب‌های پرفروش برسد. پیش از این رکورد فروش در روزهای ابتدایی مربوط به کتاب ترس باب وودوارد بود.

به گفته مسئولان فروشگاه رمان اتوود در حال شکستن رکوردهاست و به نظر می‌رسد گوی رقابت را از رمان موسسه نوشته استیون کینگ ببرد.

در انگلیس فروش رمان اتوود رکورد فروش در چند روز ابتدایی را شکسته است. بسیاری از کتابفروشی‌های مستقل آمریکایی نیز بر این باور هستند که این رمان می‌‌تواند به رکورد فروش کتاب‌های هری پاتر برسد.

 

هری پاتر مارگارت اتوود سرگذشت ندیمه وصیت ها
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین