کد خبر: 38293 A

"دختر جدید" پرفروش شد/ بازگشت پرفروغ برنده بوکر

"دختر جدید" پرفروش شد/ بازگشت پرفروغ برنده بوکر

در هفته جاری در حالی رمان "دختر جدید" اثر دانیل سیلوا در صدر پرفروش‌ترین کتاب‌ها قرار گرفت که کتاب جدید کلسون وایت‌هد نویسنده برنده بوکر هم در این فهرست حضور دارد.

ایران آرت: در جدیدترین فهرست ارائه‌شده از سوی نشریه نیویورک‌تایمز، رمان "دختر جدید» از "دانیل سیلوا» نویسنده پرفروش آمریکایی در اولین هفته حضور خود در فهرست پرفروش‌های داستانی با کنار زدن "‌جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند» نوشته "دلیا اونز" در صدر فهرست قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، رمان "‌جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند" که در چهل و پنجمین هفته حضور خود در فهرست رمان‌های پرفروش این نشریه (رمان‌های hardcover) به سر می‌برد، پس از چندین هفته متوالی صدرنشینی، این‌بار در جایگاه دوم به چشم می‌خورد.

اما اثر جدید "کلسون وایت‌هد» برنده جایزه پولیتزر سال 2017 که با عنوان "پسران نیکِلی» به چاپ رسیده است در اولین هفته حضور خود در فهرست پرفروش‌های داستانی، جایگاه سوم را از آن خود کرد.

"وایت‌هد» در رمان جدید خود داستان دو پسر سیاه‌پوست محکوم به تحصیل در یک مدرسه بازپروری در دوران اجرای قانون "جیم کرو» را روایت می‌کند. "‌وات‌هد» علاوه بر دریافت جایزه پولیتزر برای رمان "راه‌آهن زیرزمینی»، جایزه کتاب ملی آمریکا را نیز در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

 نام رمان "حس پنهان» نوشته "نورا رابرتز» همچنان در بین پنج رمان پرفروش نشریه نیویورک‌تایمز و در جایگاه چهارم دیده می‌شود. "‌رابرتز» در این رمان،‌ داستان فردی به نام "زین» را روایت می‌کند که درست همزمان با آغاز زندگی جدیدش در کارولینای شمالی،‌ خاطرات شوم کودکی‌اش هجوم می‌آورند. در این بین او با نقاشی به نام "داربی» آشنا می‌شود که او هم خاطرات خوشایندی از شهر خود ندارد. "‌زین» ‌و "داربی" در خلال داستان سعی دارند به یکدیگر بیاموزند چطور با گذشته خود روبه‌رو شوند و چطور به‌خاطر کسانی که دوست‌شان دارند مقاومت کنند.

 رمان "تابستان سال 1969» نوشته "الین هیلدربرند" نیز در پنجمین هفته حضور خود در این فهرست،‌ در جایگاه پنجم قرار گرفته است. "هیلدربرند" در این رمان داستان چهار خواهر و برادر را که در تعطیلات تابستان سال ۱۹۶۹ زندگی‌شان برای همیشه تغییر می‌کند، روایت می‌کند.

 

رمان نیویورک تایمز رمان نویس دلیا اونز دختر جدید دانیل سیلوا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین