کد خبر: 37885 A

۲۰ داستان درباره افرادی که برای زمین جنگیدند

۲۰ داستان درباره افرادی که برای زمین جنگیدند

انتشارات "نوزی کرو" از انتشار کتابی در رابطه با فعالان محیط زیست همچون "دیوید اتنبرو" و "گرتا توبرگ" ۱۶ساله در پاییز امسال خبر داد.

ایران آرت: "قهرمانان زمین: بیست داستان الهام‌بخش از افرادی که جهان را نجات می‌دهند" نوشته "لیلی دایو" و به تصویرگری "جکی لی" منتشر خواهد شد.

این کتاب ۲۰ داستان در رابطه با افرادی که برای آینده کره زمین جنگیده‌اند ارائه می‌دهد که هر کدام از آن‌ها را می‌توان روزنه‌ای از امید در جنگ برای آینده زمین محسوب کرد.

 انتشارات "نوزی کرو" حق پخش جهانی این رمان را در اختیار گرفته و آن را اکتبر سال جاری روانه بازار خواهد کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از بوکسلر،‌  "ریچل کلار» مدیر بخش غیرداستانی این انتشارات می‌گوید: "وقتی نسخه اولیه "قهرمانان زمین" را خواندم به این نتیجه رسیدم که این کتاب را فورا باید همین سال منتشر کنم. هر کدام از داستان‌ها بسیار تاثیرگذار و منحصر به‌فرد هستند. این کتاب خوانندگان را با فعالان محیط زیستی که پیش‌تر می‌شناختند بیش‌تر آشنا می‌کند و بسیاری دیگر از فعالان محیط زیستی را که شناخته‌شده نیستند  و تاکنون به اهداف بسیار بزرگی در سراسر جهان دست‌ یافته‌اند به مخاطب معرفی می‌کند. این کتاب بالاخره این امید را در من ایجاد کرد که می‌توانیم به کمک یکدیگر و حتی به تنهایی تغییراتی در این معضل ایجاد کنیم.»

"دیوید اتنبرو" ‌دانش‌آموخته علوم طبیعی دانشگاه کمبریج و مستندساز تحسین‌شده حیات وحش است که با ساخت مجموعه‌های مستند متعدد خود همواره به عنوان یکی از موفق‌ترین فعالان محیط زیست جهان شناخته شده است.

"گرتا توبرگ» دانش‌آموز ۱۶ساله سوئدی  است که جنبش اعتراض به تغییرات اقلیمی را از مدرسه آغاز کرد و چندی بعد هزاران دانش‌آموز اروپایی را با خود همراه کرد تا این‌که در نهایت اعضای پارلمان سوئد نام او را به عنوان یکی از نامزدان جایزه صلح نوبل ۲۰۱۹ به آکادمی نوبل ارسال کردند.

 

کتاب محیط زیست دیوید اتنبرو گرتا توبرگ لیلی دایو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین