کد خبر: 37849 A

رقابت الیزابت، الین و دلیا در فهرست پرفروش‌‌ترین کتاب‌ها

رقابت الیزابت، الین و دلیا در فهرست پرفروش‌‌ترین کتاب‌ها

رمان "شهر دختران" الیزابت گیلبرت همچنان به فروش خوبش ادامه می‌دهد و اثر دلیا اونز نیز همچنان در صدر قرار دارد.

ایران آرت: مجله "نیویورک‌تایمز" به روال معمول هفتگی خود لیست آثار پرفروش را منتشر کرده است. دلیا اُوِنز همچنان با اقتدار در صدر قرار دارد و داستان دنیل استیل، که هفته پیش منتشر شد، این هفته در میان پنج رتبه نخست حضور ندارد. این در حالی است که "شهر دختران" نوشته الیزابت گیلبرت پنج هفته است جایگاه خود را در میان رتبه‌های برتر پرفروش‌ها حفظ کرده است.

به گزارش ایبنا، "جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند"نوشته دِلیا اُوِنز 43 هفته پیش منتشر و بلافاصله در میان پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار گرفت و بیشتر این 43 هفته در رتبه نخست پرفروش‌ها قرار داشت. داستانی هیجان‌انگیز از روابط انسانی و عشق و تقلای انسانی تنها برای حیات. زنی که سال‌ها به تنهایی در جنگل زندگی کرده است ناگهان متهم به قتل می‌شود و سرنوشتی نامعلوم در انتظارش است. ریس ویتراسپون، ستاره هالیوود با معرفی این کتاب در فهرست آثار گروه کتابخوانی‌اش نقش زیادی در محبوبیت داستانِ اُونز داشت.

"تابستان 69" نوشته الین هیلدربراند موفق شد در هفته نخست انتشار در رتبه اول پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار بگیرد و دلیا اُونز را از جایگاه نخست کنار بزند اما حالا و با وجود گذشت سه هفته در رتبه دوم پرفروش‌ها قرار دارد. هیلدربراند به نوشتن رمان‌های عاشقانه و عنوان ملکه داستان‌های تابستانی شهرت دارد اما این بار موضوعی تاریخی را دستاویز نگارش داستان جدیدش کرده است. خانواده‌ِیِ لِوین در بحبوحه جنگ ویتنام اتفاقات متفاوتی را تجربه می‌کند. پسر خانواده در ویتنام است و دختر خانواده در اعتراضات خیابانی شرکت می‌کند. در این میان رازهای تاریکی وجود دارد که به تدریج برملا می‌شود و زندگی خانواده را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

"اِوی دریک دوباره شروع می‌کند" نوشته لیندا هولمز با گذشت دو هفته از انتشار موفق شد به رتبه سوم پرفروش‌های نیویورک‌تایمز برسد. در شهری ساحلی در ماین یک بازیکن سابق بیسبال و زنی بیوه که در سوگ همسرش است خاطرات گذشته را با هم مرور می‌کنند.

"واکنش" نوشته برد ثور در هفته نخست انتشار موفق شد در جایگاه دوم پرفروش‌های نیویورک‌تایمز راه یابد اما این هفته با دو پله نزول در جایگاه چهارم قرار دارد. اسکات هارواث که هیچ دوست و پشتیبانی در زندگی ندارد در پی انتقام از انسان‌هایی است که زندگی‌اش را نابود کرده‌اند.

"شهر دختران" نوشته الیزابت گیلبرت در هفته نخست انتشار موفق شد در جایگاه دوم پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار بگیرد اما پس از پنج هفته در رتبه پنجم است. ویوین موریسِ 89 ساله به مسیر زندگی‌اش می‌نگرد و قصه زندگی‌اش را از دهه 1940 میلادی، که بر روی صحنه تئاتر نیویورک مشغول به کار شد، برای خوانندگان روایت می‌کند.

نیویورک تایمز الیزابت گیلبرت دلیا اونز جایی که خرچنگ ها آواز میخوانند الین هیلدربرند
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین