کد خبر: 37186 A

برترین رمان‌های جنایی‌ سال 2019/ از دختر ناشناس تا قاتل زنجیره‌ای

برترین رمان‌های جنایی‌ سال 2019/ از دختر ناشناس تا قاتل زنجیره‌ای

سایت گودریدز مهم‌ترین کتاب‌های ژانرهای جنایی، اسرارآمیز و ترسناک سال 2019 را معرفی کرد.

ایران آرت: همواره کتاب‌هایی که در ژانر جنایی، ترسناک و اسرارآمیز و ماجراجویانه نوشته می‌شوند، از پرخواننده‌ترین کتاب‌ها در جوامع مختلف هستند. این کتاب‌ها به‌ویژه در ایران نیز علاقه‌مندان و طرفداران خاص خود را دارند. بسیاری نیز علاقه دارند کتاب‌هایی که در ژانر جنایی و ترسناک نوشته می‌شود را در اوقات فراغت خود  و به ویژه فصل تابستان بخوانند.

به گزارش همشهری، سایت گودریدز در آستانه تابستان 2019 (1398)مهم‌ترین کتاب‌های ژانرهای جنایی، اسرارآمیز و ترسناکی را که تا کنون در سال جاری چاپ شده‌اند، به طور خلاصه مرور کرده است.

بیمار ساکت 

کتاب بیمار ساکت نخستین کتاب الکس میکلیدس، نویسنده قبرسی است. این کتاب به‌عنوان داستان جنایی‌ ماه مجله تایم انتخاب شده بود. این کتاب همچنین در صدر پر فروش‌های نیویورک تایمز در سال 2019 قرار داشته است. داستان این کتاب درباره زنی است که همسرش را کشته و پس از جنایت حاضر نشده حتی یک کلمه درباره آن حرف بزند. این مسئله سبب شده تا نکات زیادی از  این قتل در هاله‌ای از ابهام بماند و در نتیجه تبدیل به واقعه‌ای اسرارآمیز شود. این مسئله سبب جلب توجه یک روان‌درمانگر خستگی‌ناپذیر در حوزه جنایی شده است.

دختر ناشناس

گریر هندریکس و سارا پکانن به‌طور مشترک این کتاب را به رشته تحریر درآورده‌اند. داستان کتاب درباره زنی است که در تلاش و تقلا برای امرارمعاش است. او در یک تحقیق روانشناسانه که توسط دکتر شیلدز اسرارآمیز انجام می‌گیرد، ثبت‌نام می‌کند. او در ابتدا تصور می‌کند که در ازای پاسخ به چند سؤال مقداری پول دریافت خواهد کرد اما در نهایت او به پول بیشتری از آنچه قبلا درخواست کرده بود، می‌رسد. این رمان در ژانر تعلیق روانشناسانه نوشته شده است. نویسندگان این کتاب پیش‌تر نیز داستان همسر میان ما را به رشته تحریر درآورده بودند که از پر فروش‌ترین کتاب‌های 2018 بود.

قاتل زنجیره‌ای

این کتاب اثر باری ایزلر است. تحقیقات روی یک باند فساد کودکان سرنخ‌ها را به افراد قدرتمند و بانفوذی می‌رساند. کتاب قاتل زنجیره‌ای رمانی است که در زمان خواندن حتی حاضر نخواهید شد یک لحظه آن را بر زمین بگذارید. خیانت، انتقام و اسراری درباره فساد در میان افراد طبقات بالا موضوعاتی است که در زمان خواندن این رمان شما را سرگرم می‌کند. این کتاب هم از سری داستان‌های نویسنده جان رین و کارآگاه لیویا لون است که در زمره آثار پرفروش نیویورک‌تایمز قرار دارد.

فرار کن

کتاب فرار کن نوشته هارلان گوبن است. داستان این رمان درباره ناپدید ‌شدن دختر مرد ثروتمندی از اهالی منهتن نیویورک است. او یکباره در دنیای موادفروشان و معتادان به مواد‌مخدر به هوا دود و ناپدید شده است. پدر این دختر در جست‌وجوی وصیتنامه دخترش است. در این حین او به چیزهایی پی می‌برد که او را با خود به گوشه‌های تاریک زندگی مدرن می‌برند.

مرد گمشده

کتاب مرد گمشده اثر جین هارپر، نویسنده کتاب «خشک» است. داستان کتاب مرد گمشده درباره 2 مردی است که یکدیگر را در محل فنس‌بندی شده دورافتاده‌ای ملاقات می‌کنند. این فنس، گاوداری این 2 نفر را که در منطقه‌ای از استرالیا واقع شده جدا کرده است. در برابر آنها قبر مردی دامدار است. این مرد برادر آنهاست.

 

کتاب رمان جنایی نویسنده گریر هندریکس سارا پکانن بیمار ساکت الکس میکلیدس رمان دخترناشناس رمان قاتل زنجیره ای هارلان گوبن جین هارپر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین