کد خبر: 3715 A

40 نویسنده دنیا تصویرگری آثارشان را به ایرانیان سپردند

40 نویسنده دنیا تصویرگری آثارشان را به ایرانیان سپردند

انتشارات علمی فرهنگی در پروژه «دنیا خانه من است» کار تصویرگری داستان‌های فولکور ۴۰ نویسنده از سراسر دنیا را بر عهده گرفت.

ایران آرت : انتشارات علمی فرهنگی ضمن حضور در نمایشگاه کتاب بلونیا، پروژه «دنیا خانه من است» را کلید زد. بر این اساس قرار است 40 نویسنده از سراسر دنیا، داستان‌های فولکلور کشور خود را به دست تصویرگران این انتشارات بسپارند.

با پایان پنجاه‌و‌چهارمین نمایشگاه کتاب بلونیا، مهدی مقیسه خبر از حضور موفق خود در این رویداد داد. در این دوره، انتشارات علمی فرهنگی در کنار موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران بخشی از غرفه ایران را به ارایه 30 عنوان کتاب جدید خود اختصاص داده بود.

بر این اساس، این انتشارات توانست علاوه بر رایزنی جهت خریداری کتاب از 12 ناشر از کشورهایی همچون انگلیس، هلند، فرانسه، جمهوری چک و... با نهادهای بین‌المللی جهت ارایه آثار خود به جهانیان ملاقات‌هایی را صورت دهد تا تصاویر و داستان‌های این نشر امکان حضور در عرصه‌های بین‌المللی را داشته باشند.

همچنین مسوول غرفه علمی فرهنگی خبر از انتشار اثری بین‌المللی داد که در آن 40 نویسنده حضور خواهند داشت. او گفت که مراحل اولیه دریافت این آثار رو به اتمام است و به زودی تصمیمات برای تصویرگری آن‌ها اعلام خواهد شد.

 

انتشارات علمی فرهنگی نمایشگاه کتاب بلونیا پروژه دنیا خانه من است
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین