کد خبر: 35421 A

حضور ایران در دومین نمایشگاه کتاب مهم اروپا

حضور ایران در دومین نمایشگاه کتاب مهم اروپا

ایران در نمایشگاه کتاب تورین ایتالیا شرکت و دستاوردهای نشر کشور را به نمایش کشاند.

ایران آرت: سی و سومین دوره نمایشگاه کتاب تورین ۱۹ اردیبهشت فعالیت خود را آغاز کرد. مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران با نمایش ظرفیت‌های نشر جمهوری اسلامی ایران در این دوره از نمایشگاه حضور یافته است.

نمایشگاه بین‌المللی کتاب تورین فعالیت خود را از سال ۱۹۸۸ آغاز نموده و اکنون به‌عنوان مهم‌ترین نمایشگاه بین‌المللی کتاب ایتالیا شناخته می‌شود و بعد از نمایشگاه کتاب فرانکفورت ازنظر تعداد شرکت‌کننده دارای دومین جایگاه در اروپا است.

مهمان افتخاری این دوره، نمایشگاه کتاب شارجه است و زبان اسپانیایی به‌عنوان زبان افتخاری نمایشگاه در نظر گرفته‌شده است.

به گزارش مهر، مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران در غرفه‌ای به مساحت ۱۶ مترمربع و با نمایش کتاب‌هایی در زمینه‌های مختلف از قبیل آموزش زبان فارسی، ایران‌شناسی، گردشگری و کودک و نوجوان و کتب ترجمه‌شده به زبان‌های دیگر ازجمله زبان ایتالیایی در این دوره از نمایشگاه شرکت کرده است.

معرفی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در قالب بروشور، دعوت از ناشران شرکت‌کننده در نمایشگاه برای حضور در سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، معرفی نشر ایران، معرفی طرح "گرنت" به‌منظور تسهیل در امر فروش کتاب‌های ایرانی، عرضه بروشور "نگاهی اجمالی به صنعت نشر در ایران" به زبان انگلیسی، مشتمل بر معرفی مراکز اطلاع‌رسانی کتاب در عرصه بین‌المللی، معرفی اتحادیه‌ها و تشکل‌های نشر و آژانس‌های ادبی ازجمله فعالیت‌هایی است که در مدت حضور ایران در این نمایشگاه دنبال می‌شود.

سی و سومین دوره نمایشگاه کتاب تورین از ۱۹ تا ۲۳ اردیبهشت برگزار می‌شود.

 

نمایشگاه کتاب نمایشگاه کتاب تورین
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین