کد خبر: 35251 A

ماجرای یک قاتل سریالی پرفروش شد/ دلیا اونز همچنان در صدر

ماجرای یک قاتل سریالی پرفروش شد/ دلیا اونز همچنان در صدر

رمان دلیا اونز علاوه‌بر نیویورک‎تایمز، در فهرست پرفروش‌های آمازون هم در صدر قرار دار د و رمان جدید جان سندفورد آن را تعقیب می‌کند.

ایران آرت: آمار منتشرشده نشان می‌دهد بیست و نهمین نسخه از سری داستان‌های "طعمه" نوشته "‌جان سندفورد" باز هم به لیست کتاب‌های داستانی پرفروش‌ آمازون راه یافته است.

به گزارش ایسنا، "جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند" نوشته "دلیا اونز" در سی و چهارمین هفته از حضور خود در لیست کتاب‌های  پرفروش‌ داستانی آمازون، همچنان رتبه نخست این لیست را به خود اختصاص داده است. این کتاب که به عنوان یکی از نامزدهای نهایی جایزه "ادگار الن پو" سال ۲۰۱۸ انتخاب شده بود، داستان روابط انسانی و عشق و تقلای یک زن تنها برای زنده ماندن را روایت می‌کند. 

"‌رستگاری" نوشته "دیوید بالداچی" که در هفته دوم حضور خود در لیست هفتگی کتاب‌های داستانی پرفروش‌ آمازون قرار دارد، رتبه سوم این لیست را به خود اختصاص داده است. این درحالی است که "رستگاری" در هفته اول حضور خود توانسته بود جایگاه اول لیست پرفروش‌های نیویورک‌تایمز را از چنگ "جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند" درآورد. "رستگاری" داستان کارآگاهی به نام "دِکِر" را که متوجه اشتباه هولناکش به عنوان یک کارآگاه تازه‌کار و عواقب ناشی از آن می‌شود، روایت می‌کند.

اما اثر جدیدی که راه خود را به لیست پرفروش‌های آمازون باز کرده، رمان "طعمه نئون"‌ نوشته "جان سندفورد" است که توانسته جایگاه دوم لیست پرفروش‌های آمازون را از آن خود کند. این اولین‌باری نیست که کلمه "طعمه"‌در عنوان اثر این نویسنده استفاده شده است. پیش‌تر، "سندفورد" ۲۸ بار دیگر نیز از کلمه "طعمه" در عناوین آثارش استفاده کرده بود. "طعمه پیچیده"،‌ "طعمه زمستانی"، "چشمان طعمه" و "طعمه مخفیانه"‌ از جمله آثار پیشین این نویسنده هستند که بسیاری از آن ها در زمان انتشارشان مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته‌اند.

"طعمه نئون" داستان  مهیج و دلهره‌آور "‌لوکاس دیونپورت" را شرح می‌دهد که در جست‌و جوی یک قاتل سریالی حرفه‌ای است که برای سال‌های متوالی بی‌ آن‌که توجه کسی را به خود جلب کند دست به جنایت‌های هولناک می‌زند.

 

ادگار آلن پو دلیا اونز جایی که خرچنگ ها آواز میخوانند جان سندفورد طعمه
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین