کد خبر: 34354 A

پرفروش‌ترین رمان‌های آمازون/ ماجرای دختر باتلاق به صدر بازگشت

پرفروش‌ترین رمان‌های آمازون/ ماجرای دختر باتلاق به صدر بازگشت

رمان "جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند" نوشته دلیا اونز به صدر پرفروش‌های آمازون بازگشت.

ایران آرت: رمان "جایی که خرچنگ‌ها آواز می خوانند" ‌ اثر "دلیا اونز"  درحالی برای سی و یکمین هفته متوالی در لیست پرفروش‌های کتاب‌های داستانی آمازون قرار دارد که بار دیگر جایگاه اول این لیست را به خود اختصاص داده است.

به گزارش ایسنا، "جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند" نوشته "دلیا اونز" داستان دختری به نام "کی کلارک" و حوادث پیچیده‌ای که به دنبال کشف جنازه مرد جوانی در شهر محل زندگی این دختر مشهور به "دختر باتلاق" به وقوع می‌پیوندد را روایت می‌کند.

"آب سرد" نوشته "دبی هربرت" در هفته اول حضور خود در لیست پرفروش‌های داستانی آمازون، جایگاه دوم را به خود اختصاص داده است. داستان دختر بچه چهارده‌ساله‌ای به نام "ویولت" که همه اهالی شهر او را به عنوان قاتل می‌شناسند در مرکز این داستان مهیج و مملو از قتل و جنون قرار دارد.

در رتبه سوم این لیست، "زندگی هدررفته‌ی اِمی بایلر" نوشته "کلی هارمس" قرار دارد. "هارمس" در این کتاب داستان زندگی مادری پرتلاش که زحماتش هرگز دیده نشده است را شرح می‌دهد. "امی بایلر" مادر این داستان، که به تنهایی از فرزندانش مراقبت می‌کند، به دنبال راهی است که تابستان پیش رو را به استراحت بپردازد.

 

رمان آمازون دلیا اونز جایی که خرچنگ ها آواز میخوانند
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین