کد خبر: 3309 A

یک خواننده پاپ، یک مجری و اولین شهردار زن تهران نامزد شورای شهر شدند

یک خواننده پاپ، یک مجری و اولین شهردار زن تهران نامزد شورای شهر شدند

سومین روز از ثبت نام نامزدهای داوطلب به پنجمین انتخابات شورای شهر تهران با حضور چهره های فرهنگی هنری و نیز ورزشی شناخته شده همراه بود

ایران آرت :  امروز محمدرضا عیوضی از خوانندگان پاپ کشور با حضور در فرمانداری تهران در پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران ثبت‌نام کرد.بعد از عبدالحسین مختاباد عضو فعلی شورا این دومین خواننده متقاضی ورود به شورای پنجم تهران است. 

در همان دقایق اولیه سومین روز از ثبت‌نام، سید عباس سجادی شاعر و مجری برنامه‌های فرهنگی شبکه چهار سیما با حضور در فرمانداری تهران اقدام به نام‌نویسی برای این رقابت ها کرد.

تهمینه دانیالی که در زمان ریاست محمود احمدی‌نژاد بر شهرداری تهران، معاون اجتماعی منطقه ۶ پایتخت بود و پس از آن مسوولیت معاونت صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در زمان بقایی را بر عهده و ریاستش حاشیه های بسیار همراه  داشت هم داوطلب شرکت در این انتخابات شد.

علاوه بر این، علیرضا فغانی، داور فینال المپیک هم نام‌نویسی کرد.

علیرضا سلطانی‌فر فرزند مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان دولت یازدهم به همراه بهداد سلیمی قهرمان وزنه‌برداری المپیک و حسن رنگرز قهرمانی کشتی جهان برای شرکت در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران با حضور در فرمانداری تهران برای این رقابت اعلام آمادگی کرد.

اما اتفاق جالب دیگر نام‌نویسی اولین شهردار زن تهران بود:" زهرا صدراعظم نوری که در سال ۷۵ به عنوان شهردار منطقه هفت تهران مشغول به فعالیت بود هم پای به این عرصه گذاشت. 

 

انتخابات شورای شهر تهران
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین