کد خبر: 32482 A

پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک‌تایمز / داستان زنی که سال‌هاست در جنگل زندگی می‌کند

پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک‌تایمز / داستان زنی که سال‌هاست در جنگل زندگی می‌کند

"جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند" نوشته دِلیا اُوِنز در جایگاه نخست پرفروش‌ترین آثار ادبی مجله نیویورک‌تایمز قرار گرفت.

ایران آرت: مجله "نیویورک‌تایمز" به روال معمول هفتگی خود لیست آثار پرفروش را منتشر کرده است. "فرضی" نوشته جان گریشام 15 هفته است در میان پنج رتبه نخست پرفروش‌ها قرار دارد.

به گزارش ایبنا، "جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند" نوشته دِلیا اُوِنز 22 هفته است در فهرست پرفروش‌ها قرار دارد و این هفته بار دیگر در جایگاه نخست پرفروش‌ها قرار گرفت. داستانی هیجان‌انگیز از روابط انسانی و عشق و تقلای انسانی تنها برای حیات. زنی که سال‌ها به تنهایی در جنگل زندگی کرده است ناگهان متهم به قتل می‌شود و سرنوشتی نامعلوم در انتظارش است.

"دختر ناشناس" نوشته گریر هندریک و سارا پکانن پس از گذشت 4 هفته از انتشار در جایگاه دوم قرار گرفته است. جسیکا فاریس، شخصیت اصلی داستان به سراغ روانشناسی به نام دکتر شیلدز می‌رود و در جلسات دونفره رازهای زندگی خود را برملا می‌کند.

"فرضی" نام آخرین کتاب جان گریشام است که پس از 15 هفته از انتشار هنوز در میان پرفروش‌ها است و این هفته با دو پله صعود در جایگاه سوم قرار گرفت.‌ داستان جنایی دیگر از نویسنده آمریکایی که مثل دیگر آثارش مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت. سربازی به جا مانده از جنگ جهانی دوم به نام پیت یک روز صبح از خواب بیدار می‌شود، لباس‌هایش را می‌پوشد، وارد کلیسایی می‌شود، و پدر روحانی را به به قتل می‌رساند! و در جواب قاضی، وکیل، و اطرافیانش اعلام می‌کند "حرفی برای گفتن ندارم!" پیت از مرگ نمی‌ترسد و دوست دارد انگیزه‌هایش از انجام این کار را با خود به گور ببرد. آمازون و مجلات مختلف دیگر اثر جدید گریشام را شاهکار خواندند و معتقدند نویسنده آمریکایی بیشتر از داستان‌های دیگرش برتری خود را در به کار بردن "تعلیق" نشان داده است.

"دروغگو دروغگو" نوشته جیمز پترسون با همکاری کندیس فاکس در هفته نخست انتشار در جایگاه دوم پرفروش‌ها قرار گرفت اما این هفته در رده چهارم است. کاراگاه هریت بلوز به دنبال یافتن قاتلی است اما کارهای خطرناک وی بر خلاف قانون است و همین موضوع سبب می‌شود خود وی تحت پیگرد قانونی قرار گیرد و مجبور به فرار شود.

"قابل‌نفوذ" نوشته جیمز رولینز، نویسنده آثار پرفروش در هفته اول انتشار در جایگاه دوم قرار گرفت اما این هفته با سه پله سقوط در جایگاه پنجم است. سیگما فورس، فرمانده جنگ در تلاش است یکی از افرادش را نجات دهد و بدین منظور یکی از عمیق‌ترین مسائل معنوی و فلسفی دنیا ذهنش را مشغول می‌کند. آیا او حق دارد برای نجات جان یکی از اعضایش افراد زیادی از طرف مقابل را به قتل برساند؟

نیویورک تایمز جیمز پترسون جان گریشام گریر هندریک جایی که خرچنگ ها آواز میخوانند دیلیا اونز سارا پکانن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین