کد خبر: 31475 A

مستند جدید اسکار وایلد با حضور نوه‌اش

مستند جدید اسکار وایلد با حضور نوه‌اش

مستند جدیدی درباره زندگی اسکار وایلد با حضور نوه این نویسنده و شاعر ایرلندی ساخته خواهد شد.

ایران آرت: مستندی جدید در مورد اسکار وایلد با نگاهی به بزرگ‌ترین آثای وی شامل "اهمیت ارنست بودن" و "تصویر دوریان گرِی" با مدت زمان ۸۰ دقیقه و با اجرای "فرِدی فاکس" "کلِر اسکینر" و "آنا چنسلر" ساخته می‌شود.

این مستند به سفارش شبکه دو بی‌بی‌سی بریتانیا ساخته خواهد شد.

به گزارش فارس به نقل از ورایتی، جالب اینکه نوه اسکار وایلد "مرلین هالَند" نیز در این پروژه مشارکت خواهد داشت. "استفن فرای" و "متیو استارگیس" آخرین زندگینامه‌نویس وایلد نیز در این فیلم مستند حضور و مشارکت دارند که به داستان زندگی این نویسنده بزرگ و کارهای شاخص و جامعه‌ای که در آن روزگار در آن میزیسته پرداخته می‌شود.

در این مستند بیننده با کارشناسان، علاقمندان و زندگینامه‌نویسان به دنیای کار و زندگی اسکار وایلد قدم می‌گذارد.

شرکت "بانیجای" بخش بریتانیا تهیه‌کنندگی این مستند را برعهده دارد و بخش فروش این شرکت نیز توزیع بین‌المللی آن را عهده‌دار خواهد بود.

"فرانی مویل" مدیر تولید این پروژه می‌گوید: "واقعا زمان مهیای خلق این اثر و ارزیابی مجدد زندگی و کار حرفه‌ای اسکار وایلد و نشان دادن آن در تلویزیون فرا رسیده است. احساس ما این است که داستان دوران زندان و دوران پایانی زندگی اسکار وایلد به خوبی پوشش داده شده و آثاری درخور در این مورد خلق شده است لیکن داستان کامل‌تر زندگی این نویسنده بزرگ و اهمیت و درخشش آثار وی قبل از آن دوران نیازمند به توجه و عنایت بیشتری دارد.

اسکار وایلد اهمیت ارنست بودن فردی فاکس آنا چنسلر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین