کد خبر: 30511 A

حضور 52 هفته‌ای یک کتاب در فهرست پرفروش‌ها

حضور 52 هفته‌ای یک کتاب در فهرست پرفروش‌ها

کتاب"انسان خردمند" نوشته یوال هراری یک رکورد در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک‌تایمز به نام خود ثبت کرد.

ایران آرت: مجله نیویورک‌تایمز به روال معمول هفتگی خود لیست آثار پرفروش را منتشر کرده است. حضور 52 هفته‌ی "انسان خردمند" نوشته یوال هراری در این فهرست رکوردی بی‌نظیر به حساب می‌آید.

این مجله هر هفته فهرستی از آثار پرفروش خود در بخش‌های داستانی، غیرداستانی، و کودک و نوجوان را منتشر می‌کند. در این مطلب نگاهی به پرفروش‌ترین آثار هفته چهارم دسامبر در بخش آثار غیرداستانی چاپی و الکترونیک خواهیم داشت.

به گزارش ایبنا، "شدن" نوشته میشل اوباما ، بانوی اول سابق ایالات متحده است و پس از گذشت شش هفته از تاریخ انتشار در جایگاه نخست پرفروش‌ها قرار دارد. داستان زندگی وی از کودکی و همچنین سال‌های زندگی در کاخ سفید به عنوان یک مادر و همسر رییس‌جمهور در این کتاب روایت شده است. کتابی که سال گذشته به دلیل قرارداد 65 میلیون دلاری میشل و باراک اوباما با انتشارات "پنگوئن رندوم هاوس" خبرساز شده بود.

"هدف همه این‌ها" نوشته کرائوتامر سه هفته است در میان پرفروش‌ها است و این هفته در جایگاه دوم قرار دارد. مجموعه‌ای از مقالات، سخنرانی‌ها، و نوشته‌های منتشرنشده نویسنده در این کتاب جای گرفته است.

"تحصیلکرده" نوشته تارا وست‌آور 44 هفته است که در میان ده رتبه نخست پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار دارد و این هفته در رده سوم است. "تحصیلکرده"، که در بازار کتاب ایران نیز موجود است، در میان نامزدهای اولیه مدال کارنگی هم قرار گرفته است. باراک اوباما، رئیس‌جمهور سابق آمریکا  نیز "تحصیل‌کرده" را خواند و به مخاطبانش معرفی کرد. تارا وست‌آور در خانه خواندن را یاد گرفت. اولین بار 17 ساله بود که وارد کلاس درسی عمومی شد و در نهایت دکترای تاریخ را از دانشگاه کمبریج دریافت کرد و در داستان "تحصیل‌کرده" داستان سختی‌های راه زندگی‌اش را روایت می‌کند.

"کشتن اس اس" نوشته بیل اوریلی پس از یازده هفته در جایگاه چهارم پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار دارد. روایت واقعی از جست‌وجو برای معتمدین هیتلر پس از جنگ جهانی دوم و از بین بردنشان به خوانندگان کتاب ارائه شده است.

"انسان خردمند" نوشته یوال هراری رکوردی جذاب در میان فهرست پرفروش‌ها دارد و پس از 52 هفته از انتشار در جایگاه پنجم پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار دارد. هراری که خود دکترای تاریخ از دانشگاه آکسفورد دارد همه باورهای ما نسبت به انسان در طول تاریخ را به چالش می‌کشد و معتقد است همه ساختارهای سیاسی و شبکه‌های داد و ستد بر اساس تخیلات انسانی بنا شده‌اند.

نیویورک تایمز میشل اوباما انسان خردمند یووال نوح هراری کتاب شدن یوال هراری
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین