کد خبر: 29969 A

همکاری ۳ نویسنده مطرح برای کمک به بی‌خانمان‌ها

همکاری ۳ نویسنده مطرح برای کمک به بی‌خانمان‌ها

۳ نویسنده مطرح بریتانیا از جمله مایکل مورپورگو با دست‌اندرکاران صنعت نشر این کشور همراه شده‌اند تا به نفع بی‌خانمان‌ها پول جمع‌آوری کنند.

ایران آرت: دانت بوکس، واتراستونز و فولیس که نهادهای مهم کتاب بریتانیا هستند با انتشار کتابی قصد دارند به نفع بی‌خانمان‌ها وارد عمل شوند.

این کتاب با عنوان "خانه برای کریسمس" قرار است در یک حرکت خیریه و در جهت کمک به خیریه "پاساژ" منتشر شود تا درآمد حاصل از آن صرف کمک به افراد بی‌خانمان شود.

به گزارش مهر، این کتاب متشکل از داستان‌های کوتاهی است که توسط ای‌اس بیات، لنی جیمز و مایکل مورپورگو نویسندگان مطرح و کهنه‌کار بریتانیایی خلق شده‌اند.

"خانه برای کریسمس" از سوی دانت بوکس جمعه ۱۴ دسامبر در کنسرت سالانه کریسمس بنیاد خیریه "پاساژ" رونمایی و منتشر شد. بخشی از داستان‌های این کتاب  نیز در کنسرت روخوانی شدند و قرار است هر نسخه از کتاب به قیمت ۴.۹۹ پوند برای فروش در کتاب‌فروشی‌های دانت بوکس، واتراستونز و فولیس لندن عرضه شود.

یکی از این داستان‌ها با عنوان "درون ما پسری متولد شده است" که نوشته ای اس بیات است، درباره عشق والدین به فرزندی خودسر و داستان لنی جیمز با عنوان "اولین روز کریسمس بدون او" مروری بر نخستین کریسمسی است که با غم می‌گذرد. مورپورگو نیز در داستانی با عنوان "امیدها و ترس‌های سالیان" درباره کریسمس‌های گذشته و خاطراتی که به  فصل مفهوم می‌بخشد، گفته است.

همه درآمد فروش این کتاب به خیریه "پاساژ" تعلق خواهد گرفت.

آمار جدید نشان می‌دهد ۲۴ هزار نفر در بریتانیا در کنار خیابان زندگی می‌کنند.

مایکل مورپورگو نویسنده مشهور دانت بوکس ای اس بیات لنی جیمز
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین