کد خبر: 28536 A

استقبال از رمان جدید استفن کینگ

استقبال از رمان جدید استفن کینگ

استفن کینگ با رمان جدیدش با نام "ارتفاع"، جان گریشام را در فهرست پرفروش‌های نیویورک‌تایمز کنار زد.

ایران آرت: مجله نیویورک‌تایمز به روال معمول هفتگی خود لیست آثار پرفروش را منتشر کرد. "ارتفاع" نوشته استفن کینگ در هفته اول انتشار موفق شد در جایگاه نخست پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار گیرد. داستان در شهری خیالی به نام کاستل راک رخ می‌دهد و اسکات کَری، شخصیت اصلی داستان با بیماری مرموز روبه‌رو می‌شود که تأثیرات عجیبی بر جسمش گذاشته و سبب کاهش وزن شدیدی شده است.

به گزارش ایبنا، "فرضی" نام کتاب جدید جان گریشام است که هفته پیش در صدر جدول پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار گرفت اما این هفته در رده دوم قرار دارد. داستان جنایی دیگر از نویسنده آمریکایی که مثل دیگر آثارش مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت. سربازی به جا مانده از جنگ جهانی دوم به نام پیت یک روز صبح از خواب بیدار می‌شود، لباس‌هایش را می‌پوشد، وارد کلیسایی می‌شود، و پدر روحانی را به به قتل می‌رساند! و در جواب قاضی، وکیل، و اطرافیانش اعلام می‌کند "حرفی برای گفتن ندارم!" پیت از مرگ نمی‌ترسد و دوست دارد انگیزه‌هایش از انجام این کار را با خود به گور ببرد. آمازون و مجلات مختلف دیگر اثر جدید گریشام را شاهکار خواندند و معتقدند نویسنده آمریکایی بیشتر از داستان‌های دیگرش برتری خود را در به کار بردن "تعلیق" نشان داده است.

"شب تاریک مقدس" نوشته مایکل کانلی در هفته اول انتشارش در جایگاه سوم پرفروش‌ها قرار گرفت. کاراگاهی بازنشسته به دنبال یافتن قاتل دختری است که 15 سال قبل کشته شده است. وی با همکاری پلیس جوانی به حقایقی برمی‌خورد که داستان را نفس‌گیر می‌کند.

"هر نفس" نوشته نیکولاس اسپارکز این هفته و پس از گذشت سه هفته از انتشار در جایگاه چهارم پرفروش‌ها قرار دارد. هوپ آندرسون و ترو والز در شهری ساحلی با هم آشنا می‌شوند. هر یک وظایفی در زندگی شخصی دارند که سبب می‌شود وقت فکر کردن به خود را از دست بدهند. در نهایت این دو تصمیم می‌گیرند شادی خود را فدای مصلحت‌های خانوادگی نکنند.

"بی‌سرپناه" نوشته باربارا کینگزلاور نیز در هفته اول انتشار توانست در جایگاه سوم پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار گیرد اما حالا و با گذشت سه هفته در جایگاه پنجم قرار گرفته است. داستان دو خانواده که در دو قرن مختلف در یک مکان زندگی کرده‌اند و اتفاقاتی آن‌ها را به هم مربوط می‌کند.

نیویورک تایمز استفن کینگ جان گریشام رمان ارتفاع
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین