کد خبر: 28495 A

پرفروش‌ترین رمان‌های سال 2018 / اثر دن براون در صدر

پرفروش‌ترین رمان‌های سال 2018 / اثر دن براون در صدر

آثاری از دن براون، جیمز پترسون و ای‌جی‌فین پرفروش‌ترین رمان‌های سال 2018 هستند.

ایران آرت: در صدر فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های داستانی سال 2018 که روزنامه نیویورک‌تایمز منتشر کرده، نام دن براون و رمان پرسروصدای منشأ در صدر قرار دارد. آثار هیجان‌انگیز با زمینه علمی، جنایی و ترسناک و رومانس‌‌های خانوادگی همچنان در آمریکا، ژانر‌های مورد اقبال عمومی هستند.

منشأ

به گزارش همشهری، "منشأ"، رمان هیجان‌انگیز- معمایی اثر دن براون، نویسنده معروف آمریکایی است که برای نخستین‌بار در ژانویه سال 2018 در فهرست پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار گرفت. داستان رمان در ادامه ماجرا‌هایی است که برای رابرت لانگدون، یک دانشمند آمریکایی در رمانی به همین نام اتفاق می‌افتاد. در منشأ، لانگدون برای حل معمایی سخت، تحقیق می‌کند. داستان که در مادرید، سویل، بارسلونا و بیلبائو می‌گذرد، لانگدون به تحقیق درباره یکی از مهم‌ترین سؤالات بشر یعنی "از کجا آمده و به کجا می‌رود" می‌پردازد. کتاب در‌ ماه آگوست 2018 در صدر فهرست کتاب‌های پرفروش نیویورک‌تایمز قرار گرفت و 23هفته این عنوان را برای خود با تداوم فروش حفظ کرد. دن براون یکی از برجسته‌ترین نویسنده‌های معاصر در زمینه نگارش کتاب در ژانر هیجانی است. دن براون با کتاب رمز داوینچی (2003) شهرتی جهانی کسب کرد. شنیده می‌شود که این اثر براون به فارسی ترجمه شده، اما هنوز مجوز چاپ نگرفته است.

مردم در برابر آلکس کراس

این رمان جنایی در 14ژانویه 2018 در فهرست پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار گرفت. آلکس کراس، کارآگاه پلیسی است که قبلا هم در داستان‌های جیمز براندون پترسون حضور داشته، در رمان جدید پترسون، قهرمان یک داستان پر تعلیق است که از زندان شروع می‌شود. کراس به جرم قتل به زندان افتاده و ماجراهای تازه‌ای در انتظار اوست.

 از رمان مردم در برابر آلکس کراس، در سال 2018 تا به حال 300میلیون نسخه در دنیا فروش رفته. در سال 2016 مجله فوربس این نویسنده را برای سومین سال متوالی در صدر پردرآمد‌ترین نویسندگان آمریکا با درآمد 95میلیون دلاری در سال قرار داد. او به‌مدت یک دهه با نویسندگی 700میلیون دلار درآمد کسب کرد. جیمز پترسون یک نویسنده خیر است که بخش مهمی از کارهای روزانه‌‌اش صرف امور خیریه می‌شود. جیمز براندون پترسون در سال 2015 جایزه بنیاد ملی کتاب آمریکا را دریافت کرد.

 زنی پشت پنجره 

"زنی پشت پنجره"، رمانی جنایی و اسرارآمیز اثر ای‌جی‌فین است. این نخستین رمان این نویسنده است که با اقبال فراوانی روبه‌رو شده و در رده سوم فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک‌تایمز قرار گرفته است. داستان این رمان درباره زنی است که از پنجره اتاقش شاهد یک جنایت می‌شود. پس از موفقیت رمان زنی پشت پنجره، جو رایت با بازی امی آدامز، جولیان مور و گری اولدمن فیلمی از روی آن ساخت که سال آینده میلادی به نمایش درخواهد آمد. ای جی فین در واقع نام مستعار دانیل مالوری، نویسنده جوان نیویورکی است. او از دانشگاه آکسفورد فارغ‌التحصیل شده و پیش‌تر در زمینه نقد کتاب فعالیت می‌کرد و برای نشریاتی مانند لس‌آنجلس تایمز، واشنگتن‌پست و ضمیمه ادبی مجله تایم مطلب می‌نوشت. این رمان با ترجمه راضیه مرادی به فارسی منتشر شده است. در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های داستانی نیویورک‌تایمز کتاب‌های "رئیس‌جمهور گم شده است"، اثر جیمز پترسون و بیل کلینتون، درباره یک رئیس‌جمهور خیالی در آمریکا، "آسیایی‌های ثروتمند دیوانه" اثر کوین کوان، رمان ترسناک "بیگانه" اثر استیون کینگ، یک اثر جنایی دیگر از جیمز پترسون با عنوان "هفدهمین مظنون" که آن را با همکاری ماکسین پائترو نوشته و رمان رومانس " گروه بازیگران" اثر دانیل استیل قرار دارد.

جیمز پترسون دن براون رمان منشأ مردم در برابر آلکس کراس ای جی فین
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین