کد خبر: 27884 A

صدرنشینی یک رمان عاشقانه در فهرست پرفروش‌ها

صدرنشینی یک رمان عاشقانه در فهرست پرفروش‌ها

رمان جدید نیکولاس اسپارکز در صدر پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار گرفت.

ایران آرت: مجله نیویورک‌تایمز به روال معمول هفتگی خود لیست آثار پرفروش را منتشر کرده است. این هفته چهار کتاب جدید در میان پرفروش‌ها قرار دارد و در این میان نام آثار جدید نویسندگانی چون نیکولاس اسپارکز، میچ آلبوم، و جیمز پترسون به چشم می‌خورد.

به گزارش ایبنا، در هفته چهارم اکتبر «هر نفس» نوشته نیکولاس اسپارکز در هفته نخست انتشار در جایگاه اول پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار گرفت. هوپ آندرسون و ترو والز در شهری ساحلی با هم آشنا می‌شوند. هر یک وظایفی در زندگی شخصی دارند که سبب می‌شود وقت فکر کردن به خود را از دست بدهند. در نهایت این دو تصمیم می‌گیرند شادی خود را فدای مصلحت‌های خانوادگی نکنند.

«نفر بعدی که در بهشت می‌بینی» نوشته میچ آلبوم دو هفته است در فهرست پرفروش‌های نیویورک‌تایمز حضور دارد. داستانی که در واقع جلد دوم داستان «پنج نفری که در بهشت می‌بینید» از همین نویسنده به حساب می‌آید و به بخش دیگری از داستان زندگی شخصیت اصلی داستان به نام آنی می‌پردازد.

«بی‌سرپناه» نوشته باربارا کینگزلاور نیز در هفته اول انتشار توانست در جایگاه سوم پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار گیرد. داستان دو خانواده که در دو قرن مختلف در یک مکان زندگی کرده‌اند و اتفاقاتی آن‌ها را به هم مربوط می‌کند.

«بارقه نور» نوشته جودی پیکولت در هفته اول انتشار در جایگاه نخست پرفروش‌های «نیویورک‌تایمز» قرار گرفت اما حالا و پس از سه هفته در جایگاه چهارم قرار دارد. مردی مسلح به بیمارستانی می‌رود و مریض‌ها، دکترها، و دیگر کارمندان بیمارستان را گروگان می‌گیرد و سبب می‌شود زندگی‌شان به هم گره بخورد و پیامدهای این اتفاق وحشتناک از زندگی این افراد پاک نشود.

«کمین‌گاه» کتاب جدیدی از جیمز پترسون و با همکاری جیمز اُ بورن است. داستانی جنایی که در آن مایکل بنت، شخصیت اصلی درمی‌یابد فردی در پی کشتن او و خانواده‌اش است و تلاش می‌کند از انگیزه‌های قاتل آگاه شود و جلوی کارش را بگیرد.

نیویورک تایمز جیمز پترسون نیکولاس اسپارکز میچ آلبوم
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین