کد خبر: 26462 A

آمریکایی‌ها سیاسی‌خوان شدند

آمریکایی‌ها سیاسی‌خوان شدند

آمارهای پرفروش‌ترین کتاب‌های یک دهه اخیر بازار کتاب آمریکا نشان می‌دهد مردم این کشور به خواندن کتاب‌های سیاسی علاقمند شده‌اند.

ایران آرت: آمارهای چند سال اخیر نشان می‌دهد مردم آمریکا نسبت به کتاب‌های سیاسی علاقه پیدا کردند. اخیراً کتاب‌هایی درباره دونالد ترامپ رئیس جمهور فعلی آمریکا در صدر پرفروش‌های این کشور قرار دارد و آمارهای سال‌های قبل نیز نشان از فروش بالای کتاب‌های با موضوع سیاسی دارد.

بر اساس گزارش های موجود از بازار کتاب آمریکا در حال حاضر کتاب ترس: ترامپ در کاخ سفید نوشته باب وودوارد خبرنگار مشهور آمریکایی در بین فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های آمازون در سال 2018 قرار دارد. در سال 2018 چهار عنوان کتاب در بین فهرست شش کتاب پرفروش آمریکا موضوع سیاسی دارند.

به گزارش ایبنا، موسسه بوک اسکن آمریکا که درباره تحقیق و پژوهش بازار کتاب آمریکا فعالیت می‌کند، در آمار جالب توجهی اعلام کرده است که مردم آمریکا از سال 2012 تا کنون در بین کتاب‌های غیرداستانی بیشتر به سمت کتاب‌های سیاسی گرایش داشتند. بر اساس این آمار حدود 85درصد کتاب‌های فروخته شده در طول این سال‌ها سیاسی بودند.

در طول یک دهه گذشته سال 2009 رکورد فروش کتاب‌های سیاسی را در آمریکا داشته است. در این سال کتاب خاطرات سیاسی سارا پالین به فروش میلیونی رسیده بود. آمارهای بوک اسکن نشان می‌دهد در طول یک دهه گذشته تنها چند سال کتاب‌های داستان پرفروش‌ترین کتاب‌ها بودند و بقیه سال‌ها بیشتر کتاب‌های سیاسی فروش داشتند.

کتاب ادبیات دونالد ترامپ کتاب سیاسی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین