کد خبر: 26027 A

بازداشت خانم نویسنده به اتهام قتل همسرش

بازداشت خانم نویسنده به اتهام قتل همسرش

یک نویسنده ۶۸ ساله آمریکایی هفته گذشته به اتهام دست داشتن در قتل شریک زندگی خود بازداشت شد.

ایران آرت: نانسی کرامپتن برافی که هفت سال پیش مقاله‌ای 700 واژه‌ای به نام «چگونه شوهر خود را بکشید؟» در یک وبلاگ نوشته بود، حالا متهم است ژوئن گذشته شریک 27 سال زندگی مشترک خود را با شلیک گلوله به قتل رسانده است. دانیل برافی 63 ساله سرآشپزی مشهور در موسسه غذایی اورگن بود و پرونده مرگ مشکوک او از دو ماه پیش باز شده بود.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تایمز، خانم کرامپتن برافی نویسنده خودناشر رمان‌های عاشقانه است و بیشتر داستان‌هایش را با موضوع روابط عاشقانه «اشتباهی» منتشر کرده است. او در بخشی از مقاله نوامبر 2011 درباره راه‌های کشتن شوهر چنین نوشته بود: «به عنوان نویسنده رمان‌های عاشقانه پرتعلیق، بخش زیاد وقت خودم را صرف فکر کردن درباره قتل و در نتیجه روش‌های تحقیق پلیس می‌کنم. اگر قرار است با کشتن کسی آزاد شوم، پس قطعا نمی‌خواهم وقتم را در زندان بگذرانم.»

دانیل برافی از محبوب‌ترین مربیان آشپزی در موسسه غذایی اورگن بود و روز دوم ژوئن وقتی صبح زود در موسسه تنها بود، به ضرب گلوله کشته شد و نکته مهم اینکه ضارب ردی از خودش جا نگذاشته بود. یک روز بعد، همسرش در صفحه فیس‌بوک خود نوشت: «برایتان خبری بد دارم. شوهر و بهترین دوست من، سرآشپز دن برافی روز گذشته کشته شد. متاسفم که نتوانستم به برخی از شما با تماس تلفنی خبر بدهم. دارم تلاش می‌کنم اوضاع را مدیریت کنم.»

خانم نویسنده در آن مقاله معروف خود درباره قتل چنین اظهار نظر کرده بود: «به نظرم آرزوی مرگ برای کسی داشتن آسان‌تر از کشتن خود اوست. نمی‌خواهم نگران پاشیده شدن خون و مغز روی دیوارهایم باشم. در به یاد آوردن دروغ‌ها اصلا خوب نیستم اما چیزی که درباره قتل می‌دانم اینکه هر کدام از ما اگر وقتش برسد آن را درون خودمان داریم.»

نویسنده زن خانم نویسنده نانسی کرامپتن چگونه شوهر خود را بکشید دانیل برافی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین