کد خبر: 25640 A

بن کینگزلی در فستیوال کتاب فرانکفورت

بن کینگزلی در فستیوال کتاب فرانکفورت

هنرپیشنه نامدار فرانسوی از جمله چهره‌هایی است که در فستیوال کتاب فرانکفورت حضور می‌یابد.

ایران آرت: همزمان با برگزاری هفتادمین دوره نمایشگاه کتاب فرانکفورت، این شهر برای نخستین بار میزبان فستیوال کتاب با حضور نویسندگان، ناشران و منتقدان پرفروش‌ترین آثار ادبی روز دنیا خواهد بود.

در این برنامه که همزمان با برپایی نمایشگاه کتاب فرانکفورت در این شهر برپا می‌شود، نویسندگان و شاعران پرفروش حاضر در نمایشگاه به شعرخوانی و بیان ایده‌های خود برای نوشتن خواهند پرداخت.

این برنامه برای نخستین بار جدای از نمایشگاه در مکان‌های ویژه در سطح این شهر نیز برپا می‌شود و امکاناتی ویژه نیز برای حضور بازدیدکنندگان نمایشگاه در نظر گرفته‌شده است که از جمله آن‌ها حضور رایگان در این مراسم است.

به نقل از روابط عمومی موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، ازجمله چهره‌های مشهوری که در این برنامه حضور خواهند داشت، «بن کینگزلی» هنرپیشه نامدار آمریکایی است. پایگاه اینترنتی نمایشگاه کتاب فرانکفورت در کمتر از یک ماه مانده تا برگزاری این نمایشگاه، فهرستی از برنامه‌های این فستیوال را منتشر کرده است.

هفتادمین دوره نمایشگاه کتاب فرانکفورت از ۱۸ تا ۲۲ مهر برپا می‌شود. جمهوری اسلامی ایران نیز با تجمیع دو غرفه کودک و بزرگ‌سال امسال در قالب یک غرفه مستقل در سالن ۵ این نمایشگاه حضور خواهد داشت.

نمایشگاه کتاب بن کینگزلی فستیوال کتاب فرانکفورت
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین