کد خبر: 24126 A

داستان چاپ نشده همینگوی منتشر می‌شود

داستان چاپ نشده همینگوی منتشر می‌شود

داستانی چاپ نشده از ارنست همینگوی قرار است در مجله ادبی شهر نیویورک منتشر شود.

ایران آرت: مسئولان مجله ادبی استرند شهر نیویورک می‌گویند در هفته آینده داستانی از ارنست همینگوی نویسنده مشهور آمریکایی را منتشر خواهند کرد.  این داستان در سال 1956 نوشته شده ولی این تا امروز چاپ نشده بود. 

به گزارش ایبنا، داستان جدید همینگوی «اتاقی به سمت باغ» نام دارد که مثل بسیاری از داستان‌های نویسنده مشهور آمریکایی حال و هوای جنگ جهانی دوم و اشغال شهر پاریس دارد. 

«کرک کارنات» عضو انجمن همینگوی درباره این داستان می‌گوید همینگوی بعد از خودکشی در سال 1961 داستان‌های زیادی از خود باقی گذاشت که تا آن زمان چاپ نشدند. داستان جدید همینگوی از زبان شخصی به نام رابرت است که در هتل ریتس شهر پاریس روایت می‌شود. 

داستان در شهر پاریس اشغال شده توسط نازی‌ها اتفاق می‌فتد. همینگوی در رمان‌هایی مثل «زنگ‌ها برای که به صدا درمی‌آیند» نیز از حوادث جنگ الهام گرفته بود. همینگوی در جنگ جهانی اول و دوم حضور داشت. 

در سال 1956 همینگوی با چارلز اسکریبنر ناشر آثارش تماس گرفت و گفت که نوشتن پنج داستان را تمام کرده است و اینکه می‌خواهد این داستان‌ها بعد از مرگش منتشر شوند. 

اتاقی به سمت باغ، تقاطع‌ها، کشور هندی و ارتش سفید، مقبره و شهرت بادکنکی عناوین داستان‌هایی بودند که همینگوی خواسته بود بعد از مرگش چاپ شوند. 

ارنست همینگوی همینگوی نویسنده مشهور
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین