کد خبر: 22791 A

دختر رئیس‌جمهور آمریکا تیتر رسانه‌ها شد

دختر رئیس‌جمهور آمریکا تیتر رسانه‌ها شد

کتاب چلسی کلینتون دختر بیل کلینتون رئیس جمهور سابق آمریکا درباره داستان زندگی و موفقیت زنان در طول تاریخ است

ایران آرت: چلسی کلینتون دختر بیل کلینتون، رئیس جمهور اسبق آمریکا با کتابی تیتر رسانه‌های آمریکا شده است.  چلسی کلینتون در کتابش تاریخچه موفقیت و تلاش زنان در عرصه‌های مختلف را ذکر کرده است.

به گزارش ایبنا، کلینتون در این کتاب با عنوان «مقاومت او در سراسر جهان» به قدرت و استقامت زنان موفق در طول تاریخ اشاره کرده است و می‌نویسد: «کسانی مثل مالالا یوسف‌زای، ماری کوری، جی.کی.رولینگ و دیگر زنان موفق تنها به این خاطر موفق شدند که به صداهای مخالف اطراف خود گوش ندادند.»

کلینتون در این کتاب به سیزده زن موفق اشاره کرده است که موجب تغییر تاریخ شدند. او درباره کتاب خودش می‌نویسد: «کتاب من شاید زندگی سیزده زن موفق از جمله رولینگ و ماری کوری را نوشته است ولی نباید قدرت زنان را نادیده گرفت.»

کلینتون اظهار امیدواری می‌کند با نوشتن این کتاب بتواند میزان تاثیرگذاری کار زنان و نقش آن‌ها در جامعه انسانی را به گوش مخاطبان خود برساند.

کتاب با همکاری بنیاد خیریه کلینتون توسط انتشارات پنگوئن منتشر شده است و همانطور که این بنیاد می‌گوید قرار است در آمریکا و سایر کشورهای جهان چاپ شود. تصویرگری این کتاب را نقاش آلمانی «الکساندرا بویگر» انجام داده است.

بیل کلینتون چلسی کلینتون
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین