کد خبر: 22759 A

نسخه دوم اثر ترسناک کینگ ساخته می‌شود

نسخه دوم اثر ترسناک کینگ ساخته می‌شود

فیلم ساخته شده با الهام از داستان ترسناک "آن" نوشته استیون کینگ توانست موفقیت چشمگیری کسب کند. قرار است نسخه دوم سینمایی این کتاب ساخته شود.

ایران آرت: نسخه دوم سینمایی اثر ترسناک استیون کینگ با نام «آن» ساخته می‌شود. نسخه اول این فیلم در سال 2017 توانست رکورد گیشه سینماهای آمریکا را فتح کند.

به گزارش ایبنا، کتاب «آن» یکی از آثار ژانر وحشت کینگ نویسنده مشهور آمریکایی داستان‌های ترسناک است. این کتاب داستان هفت کودک را روایت می‌کند که موجودی ترس‌های آنها را نمایان می‌کند تا خودش را برای شکار کردن آنها پنهان کند. «آن» معمولاً خودش را به شکل یک دلقک نشان می‌دهد تا بتواند کودکان را جذب و شکار کند.

فیلمنامه قسمت اول «آن» بر عهده «کری فوکوناگا» بود که با همکاری کینگ نوشته شد. قسمت اول در زمستان سال ۱۹۸۸ اتفاق می‌افتد. پسر بچه‌ای به نام جرجی به برادر خود بیلی اصرار می‌کند که برای بازی در زیر باران به او ملحق شود اما بیلی که مریض است و از لکنت زبان نیز رنج می‌برد قبول نمی‌کند و جرجی تنهایی بیرون می‌رود. هنگام بازی در زیر باران، جریان آب قایق کاغذی جرجی را از مسیر منحرف کرده و آن را به درون فاضلاب می‌برد. جرجی به دنبال قایق خود می‌رود اما ناگهان با دلقک عجیبی برخورد می‌کند که قایق او را در دست دارد. دلقک خود را «پنی وایز» معرفی می‌کند. جرجی که از ملاقات با دلقک هراسان شده، می‌خواهد از آن مکان برود ولی پنی وایز به جرجی حمله کرده و دستش را قطع می‌کند و سپس او را با خود به درون فاضلاب می‌برد.

بر اساس این گزارش ماجرای قسمت دوم فیلم 30 سال بعد از حوادث فیلم اول روی خواهد داد که پسرها و دختر داستان بزرگ شده‌اند. گفته می‌شود «جسیکا چستین» بازیگر آمریکایی نقش «بورلی مارش» دختر داستان را ایفا خواهد کرد. «اندی موشیاتی» کارگردان آرژانتینی نسخه اول، فیلم دوم را نیز کارگردانی خواهد کرد. موشیاتی در کارنامه خود ساخت فیلم‌های ترسناکی مثل «ماما» را دارد.

موشیاتی در گفت‌وگو با روزنامه ایندیپندنت گفته است داستان فیلم دوم با وجود بازیگران بزرگسال درباره دنیای کودکان است. وی می‌گوید: «چیزی که کتاب استیون کینگ را جذاب می‌کند، حرف زدن از دنیای کودکان و ترس‌های آنهاست پس نمی‌خواهم درباره قصه بزرگترها فیلم بسازم.»

گفتنی است نسخه اول سینمایی این اثر توانست 700 میلیون دلار در بازار سینمای آمریکا و سایر کشورها فروش داشته باشد.

استفن کینگ فیلم آن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین