کد خبر: 21735 A

بهترین کتاب صوتی سال معرفی شد

بهترین کتاب صوتی سال معرفی شد

رندوم هاوس اودیو به خاطر"لینکلن در باردو" اثر جورج ساندرز جایزه بهترین کتاب صوتی سال را از آن خود کرد.

ایران آرت: هنرپیشه‌ها، نویسنده‌ها، تهیه‌کننده‌ها و باقی افراد صنعت کتاب صوتی در مجمع تاریخی نیویورک در منهتن گرد هم آمدند تا بیست‌وسومین جشنواره سالانه جایزه اودی را به میزبانی سایمون ونس، برنده سال پیش جایزه بهترین قصه‌گوی مرد،‌ برگزار کنند.

به گزارش ایبنا، رندوم هاوس اودیو به خاطر «لینکلن در باردو»ی جورج ساندرز که پیش از این موفق به کسب جایزه بوکر شده بود، جایزه بهترین کتاب صوتی سال را از آن خود کرد. نسخه صوتی «لینکلن در باردو» متشکل از ۱۶۶ نفر شامل نویسندگان و هنرپیشه‌های بزرگ و حتا کارکنان رندوم هاوس آئودیوی پنگوئن می‌شود.

آماندا داسیرنو، ناشر رندوم هاوس اودیوی پنگوئن، جایزه را گرفت و هر کسی را که در تولید آن نقش داشت به روی صحنه دعوت کرد. کِلی گیلدیا، تهیه‌کننده، از ساندرز هم برای کتاب و هم برای تولید صوتی تمجید کرد: «جورج ساندرز با بودن در دنیا و نوشتن درباره دنیا آن را به جای بهتری تبدیل کرد.»

جایزه بهترین قصه‌گوی مرد به تروِر نوآی کمدین برای نسخه صوتی زندگی‌نامه‌اش «تولد یک جنایت: داستان‌هایی از یک کودکی افریقای جنوبی» رسید که در مراسم حضور نداشت.

بنی تورپین برای «نفرتی که می‌دهی» از انگی توماس جایزه بهترین قصه‌گوی زن را به دست آورد. «نفرتی که می‌دهی» همچنین جایزه بهترین کتاب صوتی بخش جوانان را نیز کسب کرد.

در بخش قصه‌‌خوانی توسط نویسنده «اساطیر نورس»، نوشته و خوانده شده توسط نیل گیمن موفق به کسب جایزه شد و در بخش داستان ادبی و کلاسیک «خانه نام‌ها» از کولم تویبین، خوانده شده توسط جولیت استیونسون جایزه را از آن خود کرد.

«گرگ امریکایی: یک داستان واقعی از نجات و گرفتاری در غرب» از نیت بلکسلی، خوانده شده توسط مارک برمهال، جایزه اثر غیرداستانی را به دست آورد و در بخش داستان «الینور اولیفنت کاملا خوب است» از گیل هانی‌من، خوانده شده توسط کتلین مک‌کرون موفق به کسب جایزه شد.

کتاب صوتی جورج ساندرز لینکلن در باردرو کتاب صوتی سال
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین