کد خبر: 19866 A

اثر جدید خالق "بازی تاج و تخت" در راه است

اثر جدید خالق "بازی تاج و تخت" در راه است

کتاب جدیدی از جرج آرآر مارتین روانه بازار خواهد شد که البته عنوان آن "بادهای زمستان" نیست.

ایران آرت: «آتش و خون» عنوان کتاب جدید جرج آرآر مارتین است که داستان آن ۳۰۰ سال پیش از حوادث مجموعه کتاب «ترانه یخ و آتش» روی می‌دهد. این کتاب ۲۰ نوامبر روانه بازار کتاب خواهد شد.

به گزارش خبرآنلاین، داستان این کتاب نیز همانند مجموعه «یخ و آتش» در دنیای فانتزی وستروس شکل می‌گیرد. مارتین در وبلاگ خود در این باره نوشت: «باید تاکید کنم که کتاب «آتش و خون» رمان نیست. این کتاب روایتی سنتی ندارد و قرار هم نبود که داشته باشد.»

این کتاب ۹۸۹ صفحه‌ای تاریخچه‌ای از تمام پادشاهان سلسله خیالی تارگرین است.

اعلام این خبر برای هواداران «بازی تاج و تخت»‌ ناامید کننده است چرا که آن‌ها هفت سالی می‌شود که منتظر انتشار ششمین کتاب با عنوان «بادهای زمستان» هستند.

انتشار این مجموعه کتاب‌ها از سال ۱۹۹۶ و با کتاب «بازی تاج و تخت»‌ آغاز شد. پس از آن در سال ۱۹۹۹ کتاب ‌«نبرد پادشاهان» به بازار آمد و سال ۲۰۰۰ نوبت به «طوفان شمشیرها»‌ رسید. چهارمین کتاب از این مجموعه «جشن کلاغ‌ها» بود که سال ۲۰۰۵ به مخاطبان معرفی شد و پنجمین کتاب در سال ۲۰۱۱ با عنوان «رقص با اژدهایان»‌ منتشر شد.

این مجموعه کتاب‌ها دستمایه ساخت سریال پرطرفدار «بازی تاج و تخت» قرار گرفته‌اند اما از آنجا که مارتین کتاب ششم را هنوز منتشر نکرده و سریال به فصل هفتم رسیده است، تماشاگران تلویزیون از خوانندگان کتاب پیشی گرفته‌اند.

بازی تاج و تخت جرج آر آر مارتین Hja آتش و خون ترانه یخ و آتش
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین