کد خبر: 18613 A

رمان "الیزابت گم شده است" در جعبه جادویی

رمان "الیزابت گم شده است" در جعبه جادویی

شبکه بی.بی.سی‌وان قرار است فیلمی اقتباسی از رمان «الیزابت گم شده است» نوشته اما هیلی را به روی آنتن ببرد.

ایران آرت: شبکه تلویزیونی بی‌بی‌سی‌وان قرار است به زودی «الیزابت گم شده است» نوشته اما هیلی که داستان جستجوی یک زن برای یافتن بهترین دوستش به نام الیزابت است را در قالب یک درام 90 دقیقه‌ای بسازد.

به گزارش ایبنا به نقل از رادیو تایم، داستان این رمان حول شخصیت به نام ماد می‌چرخد که در جستجوی دوست گمشده‌اش به نام الیزابت است. او در این ماجرا می‌داند که حتما اتفاق بدی روی داده، اما تمام تلاشش را با وجود بیماری فراموشی که به آن مبتلا است می‌کند تا او را بیابد. هیلی این داستان را با الهام از زندگی مادربزرگش که از زوال عقل رنج می‌برده نوشته است.

آندرا گیب، فیلم‌نامه‌نویس و بازیگر اسکاتلندی مسئولیت نویسندگی فیلم‌نامه این پروژه تلویزیونی را بر عهده دارد. گیب در این باره گفته: «بسیار خوشحالم که این فرصت دست داد تا این داستان زیبا را اقتباس کنیم. هیلی در خلق شخصیت خارق‌العاده‌ ماد بسیار موفق عمل کرده، او شوخ، قوی و وفادار است. این رمان همچنین تصویر روشنی از بیماری زوال عقل را به خواننده ارائه می‌دهد.»

 «الیزابت گم شده است» اولین رمان اما هیلی، نویسنده انگلیسی است که در سال 2014 منتشر شد و پس از انتشار در فهرست پنج کتاب پرفروش «ساندی‌تایمز» قرار گرفت و نامزد چندین جایزه مهم، از جمله جایزه «دزموند الیوت» و «نشنال بوک» شد و در نهایت جایزه رمان «کاستا» را برای نویسنده‌اش به ارمغان آورد. دومین رمان این نویسنده انگلیسی با عنوان «سوت زدن در تاریکی» قرار است در ماه می سال جاری روانه بازار شود.

الیزابت گم شده است اما هیلی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین