کد خبر: 16954 A

توضیحات عجیب مرضیه برومند درباره حجاب اجباری و آن عبارات/ بوی شرمندگی می آید/عکس

توضیحات عجیب مرضیه برومند درباره حجاب اجباری و آن عبارات/ بوی شرمندگی می آید/عکس

واکنش ها به گفته های عجیب کارگردان فیلم نوستالژیک شهر موش ها درباره چهره و قیافه یک مخالف جمهوری اسلامی، او را مجبور به پاسخی بسیار عجیب تر کرد که شاید برایش دردسرساز هم شود.

ایران آرت: روز گذشته ویدئویی از مرضیه برومند کارگردان شناخته شده سینما و تلویزیون منتشر شد که در آن مواضع انتقادی خانم برومند چشمگیر بود.
 
چنانکه ایران آرت هم برای تان نوشت: مرضیه برومند در این ویدئو با تعابیری همچون وزوزی و زشت و بدترکیب، مسیح علی نژاد، خبرنگار جنجالی و مخالف نظام آن طرف آب ها را خطاب قرار داد و طرح مسائلی چون چهارشنبه های سفید و دختران خیابان انقلاب را نقد کرد.

انبوه واکنش ها به این ویدئو چنان بود که خانم کارگردان شهر موش مجبور به توضیح شد.

خبرآنلاین نوشت: مرضیه برومند که مصاحبه‌اش با احمد طالبی‌نژاد و اظهارنظرهایش در مورد حجاب، حقوق و نقش زنان در جامعه و انتقادش از تحرکات سیاسی خارج از کشور در این حوزه خبرساز شده بود،  در صفحه اینستاگرامش، توضیحاتی را ارائه کرد.

او نوشت: «من با حجاب اجبارى مخالفم و خودم هم به مفهوم رایج هرگز محجبه نبوده و نیستم، اما با دخالت و رهبرى‌نمایى آن‌هایى که در خارج از کشور و در امان به سر می‌برند و مترصد هستند تا هر جنبش اجتماعى را در داخل به نفع خودشان مصادره کنند و بهانه به دست تندروها بدهند و جوان‌هاى نازنین ما را به مخاطره بیاندازند نیز به شدت مخالفم، گفت‌وگوى من با احمد طالبى‌نژاد هم جدید نیست و در مهر ماه گذشته انجام شده، بهتر است آن را کامل ببینید.» 

 نکته جالب توجه اینجاست که ساعتی پیش از توضیحات تازه خانم برومند، مسیح علی نژاد پاسخی به این خانم بازیگر و کارگردان داده بود که چه بسا برومند را مجبور به توضیح کرد. 

 
به گزارش سایت برترین ها مسیح علی نژاد در پُستی پاسخ برومند را این گونه داده است.
 
خبرنگار وزوزی پاسخ مرضیه برومند را داد!

 

مرضیه برومند مسیح علی نژاد مسیح علینژاد
نظرات خوانندگان
  • ارتا
    پاسخ

    پاسخ خانم علی نژاد را در بحثِ استراتژیک میگویند «حملهً مظلومانه». ظاهرن تأثیرش بیشتر است از «دفاعِ محقانه». البته این درست استکه به سر و شکل کسی ایراد گرفتن، به پیام اصلی صدمه میزند. خانم علی نژاد میگویند:
    //اندیشه و مشی [هم] را نقد کنیم.//
    درست است، تا آنجائیکه مالِ شما باشد و به آن احترام بگذارید. ولی وقتیکه انگیزه اتان را با 200000 دلار در سال به «صدای آمریکا» کرایه میدهید، دیگر «انگیزه» و« اندیشه» نیستند، ابزار بیزینس میشوند. لذا نباید انتظار داشت که دیگران به «اندیشه» آدم بیشتر از سر و شکل آدم اهمیت بدهند. در ضمن، بی ارتباط با «اندیشه» و سر و شکل، ذهنیتِ «عاقل اندر سفیه» حرف زدن همیشه چندش آور است.

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین