کد خبر: 16657 A

چالش عجیب سامسونگ/ از بهرام رادان تا محمدجواد ظریف: سامسونگ خاموش یا روشن؟

چالش عجیب سامسونگ/ از بهرام رادان تا محمدجواد ظریف: سامسونگ خاموش یا روشن؟

هدیه ندادن گوشی سامسونگ به ورزشکاران ایرانی در المپیک زمستانی ابعاد ملی و حتی بین المللی یافته است.

ایران آرت : خبری ورزشی در رسانه پیچید که خیلی زود ابعاد سیاسی یافت و چهره های هنری را هم به صف کرد؛ 

خبر این بود : 

در بازیهای المپیک زمستانی پیونگ چانگ، گوشی ها موبایل سامسونگ به همه ورزشکاران هدیه شد غیر از کره شمالی و ایران! دلیل این اتفاق عجیب تحریم های بین المللی اعلام شد. 

این خبر چنان بازتابی داشت که سخنگوی وزارت امور خارجه اعلام کرد شب گذشته کیم سونگ هو سفیر کره جنوبی در تهران توسط محمود فرازنده دستیار وزیر امور خارجه و مدیر کل آسیا و اقیانوسیه به وزارت امور خارجه فراخوانده شد.

 رضا صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک ایران خبر داد : وزیر امور خارجه جناب آقای ظریف فرمودند که خودشان یک تلفن همراه سامسونگ دارند که چنانچه توضیحات ارائه شده از سوی این شرکت و دولت کره جنوبی قانع کننده نباشد و از مردم شریف ایران دلجویی نشود ، ایشان دیگر از این تلفن همراه استفاده نخواهند کرد و از دولت هم می خواهند در روابط با این شرکت کره ای تجدید نظر شود.»

این در حالی ست که پیش تر بهرام رادان، بازیگر سینما که از سوی سامسونگ به عنوان سفیر برای افتتاحیه بازی های المپیک زمستانی راهی کره جنوبی  شده بود درباره موضوع جنجالی سامسونگ و ورزشکاران ایرانی موضع متفاوتی اتخاذ کرد:

 بهرام رادان در اینستاگرام اعلام کرد که درباره تصمیم جنجالی کمیته برگزاری المپیک زمستانی پیونگ چانگ با شرکت سامسونگ تماس گرفته است و آن‌ها پاسخ داده‌اند که در این باره تصمیم با آن‌ها نیست و تنها تامین‌کننده گوشی‌ها بوده‌اند. 

 

سامسونگ بهرام رادان محمد جواد ظریف موبایل سامسونگ رضا صالحی امیری
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین