کد خبر: 15021 A

حمید معصومی‌نژاد رم م م م م را یادتان هست؟ حالا مصاحبه‌اش را در زندان بخوانید!

حمید معصومی‌نژاد رم م م م م را یادتان هست؟ حالا مصاحبه‌اش را در زندان بخوانید!

حمید معصومی‌نژاد با تاکید ویژه‌اش در گزارش‌های خبری بر «حمید معصومی‌نژاد، رم م م م » مدت‌ها سوژه مردم در شبکه‌های اجتماعی بود...

ایران‌آرت: کتاب «مأمور مخفی نیستم. حقایق پنهان» توسط «آلِساندرا مول اس» تالیف شد؛ کتابی که به بازخوانی یادداشت‌های روزانه حمیدمعصومی‌نژاد خبرنگار صدا و سیما در زندان و مصاحبه با وی، پرداخته است.

حمید معصومی‌نژاد با تاکید ویژه‌اش در گزارش‌های خبری بر «حمید معصومی‌نژاد، رم م م م » مدت‌ها سوژه مردم در شبکه‌های اجتماعی بود و در کل از خبرنگاران پرسروصدا و البته زحمت‌کش واحد مرکز خبری در خارج از کشور است.

حالا فارس خبر داده که کتاب «مأمور مخفی نیستم. حقایق پنهان» (Non sono 007. Le veritè nascoste) توسط «آلِساندرا مول اس» تالیف و منتشر شده است. بر اساس این گزارش این اثر توسط انتشارات «گرافیکا دل پارتِئولّا» در 176 صفحه منتشر و با قیمت 16 یورو روانه بازار نشر ایتالیایی زبان شده است.

مؤلف در این کتاب، پرونده بازداشت دو ماهه سال 2010 حمید معصومی نژاد؛ خبرنگار صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در رم را با بازخوانی یادداشت‌های روزانه این خبرنگار در زندان و مصاحبه با وی، مورد واکاوی قرار داده است.

معصومی نژاد در سال 2010 به اتهام فعالیت به عنوان مأمور ارشد اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران در ایتالیا بازدداشت و پس از دو ماه تحمل حبس انفرادی و بازجویی آزاد شد. این پرونده پس از هفت سال، همچنان مفتوح باقی مانده و «مولاس» خبرنگار ایتالیایی آن را در این کتاب بازخوانی کرده است.

 

 

iranart

 

 

 

 

 

حمید معصومی نژاد کتاب مامور مخفی نیستم کتاب مامور مخفی نیستم حقایق پنهان واحد مرکزی خبر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین