کد خبر: 14994 A

کاندیداهای جایزه ادبیات نمایشی اعلام شدند

کاندیداهای جایزه ادبیات نمایشی اعلام شدند

اسامی کاندیداهای دو بخش تولید و حرفه‌ای جایزه ادبیات نمایشی جشنواره تئاتر فجر از سوی دبیرخانه این بخش از جشنواره اعلام شد.

ایران آرت: اصغر نوری، مدیر این بخش، ضمن اعلام این خبر اظها کرد:  مراسم اختتامیه جایزه ادبیات نمایشی سی‌ و ششمین دوره جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، شنبه (۱۶ دی‌ماه)  ساعت ۱۷، در سالن استاد ناظرزاده تماشاخه ایرانشهر برگزار می‌شود.

«فصل چیدن انگور» از صحرا رمضانیان از تهران، «تئوری میس‌کال» از محسن رهنما از اصفهان، «تیولا» از علی عابدی از تهران، «بال‌هایش» از آرش عباسی از تهران، «مرلین مونرو، هدایت، ونگوک و شرکا» از مسعود احمدی از شیراز، «استرالیا» از پیام لاریان از تهران و «لبخند باشکوه آقای اژدهاک در شب دراز» از محمد منعم از تهران کاندیداهای بخش حرفه‌ای اعلام شده‌اند.

همچنین «عند از مطالبه» از مرتضی شاه کرم از خرمشهر، «آن قدر مرد شده‌ای که نمی‌شناسمت» از صادق بهاری از تهران، «کیک بخت» از مریم الهامیان و نیاز اسماعیل‌پور از تهران، «فال قیچی» از فرزانه محبوبی‌نیا از اصفهان، «نجات‌دهنده بر می‌گردد» از تهمینه محمدی از تهران، «چهارگانه» از پریسا کیومرثی از تهران و «فرنگ» از ماریا شاهی از کرج کاندیداهای بخش تولید هستند.

 

جایزه ادبیات نمایشی فصل چیدن انگور تئوری میس‌کال تیولا بال‌هایش مرلین مونرو، هدایت، ونگوک و شرکا لبخند باشکوه آقای اژدهاک در شب دراز
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین