کد خبر: 1151 A

کتاب عادل هنوز هم می‌فروشد

کتاب عادل هنوز هم می‌فروشد

کتاب «هنر شفاف اندیشیدن» نوشته رالف دوبلی و ترجمه عادل فردوسی پور که به چاپ 38 خود رسیده است عنوان کتاب پنجم پرفروش نشر چشمه را به خود اختصاص داده است.

ایران‌آرت: کتاب «تئوری موسیقی» پرفروش ترین کتاب نشر چشمه در یک هفته اخیر بود.

عصرایران - در یک هفته اخیر کتاب های متنوعی در فهرست پرفروش ترین های نشر چشمه قرار داشت.

کتاب «تئوری موسیقی» که به چاپ 57 خود رسیده است، عنوان پرفروش ترین کتاب یک هفته اخیر این انتشارات را به خود اختصاص داده است.

این کتاب برای اولین بار به صورت جزوه‌ای در سال ۱۳۴۵ برای هنرجویان موسیقی هنرستان ملی موسیقی تنظیم شد. پورتراب در این کتاب با زبانی ساده و علمی به توضیح تئوری موسیقی در ۷ فصل پرداخته است.
 
«یه چیزی بگو» نوشته لاوری هالس اندرسُن و ترجمه حمیدرضا صدر به چاپ سوم خود  رسیده است. هالس ‌اندرسن از نویسندگان پُرطرفدار و پُرفروش ادبیات امریکاست. عمده‌ی شهرتِ او در حوزه‌‌های رمان‌های روان‌شناختی با محوریتِ قهرمان‌های نوجوان یا آثار تاریخی ا‌ست.

«به آواز باد گوش بسپار» نوشته هاروکی موراکامی به چاپ دوم خود رسیده است و عنوان کتاب سوم پرفروش نشر چشمه لقب می گیرد. موراکامی در روزگار ما یکی از مشهورترین و پرخواننده‌ترین نویسندگان جهان است. به آواز باد گوش بسپار اولین رمان این نویسنده‌ی ژاپنی ا‌ست که باعث شناخته ‌شدنش در ادبیات ژاپن شد.

رمان «مردی به نام «اُوه» نوشته فردریک بَکمن نیز چهارمین کتاب پرفروش یک هفته اخیر این انتشارات است. این کتاب در حال حاضر به بیش از ۳۰ زبان ترجمه شده است.

کتاب «هنر شفاف اندیشیدن» نوشته رالف دوبلی و ترجمه عادل فردوسی پور که به چاپ 38 خود رسیده است عنوان کتاب پنجم پرفروش نشر چشمه را به خود اختصاص داده است. این کتاب به معضل های همه گیر زندگی فردی و اجتماعی و راه کارهایی برای رهایی از آنها می پردازد.

 

 

عادل فردوسی پور نشر چشمه هنر شفاف اندیشیدن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین