کد خبر: 9929 A

کمدین سینمای قیل از انقلاب 92 ساله شد / نصرت الله وحدت در مراسم تولدش از بی‌کسی گفت / عکس

کمدین سینمای قیل از انقلاب 92 ساله شد / نصرت الله وحدت در مراسم تولدش از بی‌کسی گفت /  عکس

مراسم تجلیل از هنرمندان پیشکسوت متولد شهریور ماه همراه با رونمایی از قطعه موسیقی "آذر عشق" به احترام شهید محسن حججی برگزار شد.

ایران آرت: مراسم جشن تولد هنرمندان پیشکسوت متولد شهریورماه امروز یکشنبه 12 شهریورماه با حضور علی مرادخانی معاون هنری وزیر ارشاد و رئیس هیئت امنا هنرمندان پیشکسوت، فرزاد طالبی مدیر کل دفتر موسیقی وزارت ارشاد و جمعی از هنرمندان در مجتمع باغ زیبای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

در این مراسم علی مرادخانی ضمن تبریک و خیرمقدم به هنرمندان شهریوری‌ گفت: طبق آنچه در طالع بینی متولدین این ماه آمده است، متولدین ماه شهریور عمدتا با کار و کوشش فراوان شناخته می‌شوند.

او افزود: امیدوارم هیچ اتفاق تلخی در ایران شاهد نباشیم و همواره شاهد جشن و تولد باشیم و این را بدانیم که حضور در این جشن تولدها، باعث درک متقابل از یکدیگر می‌شود. در زمانه‌ای که با پیشرفت تکنولوژی و وسایل ارتباط جمعی در واقع انسان‌ها تنهاتر شده‌اند، امیدوارم این ارتباطات و جشن‌ها ادامه‌دار باشد و  البته حضور خانواده‌ها در کنار هنرمندان یکی از ویژگی‌های  خوب این جشن‌هاست.

گوهر خیراندیش نیز هنگام بریدن کیک تولد خود ضمن تبریک به همه هنرمندان شهریورماه، گفت: امیدوارم همواره شاهد سربلندی، آرامش، صلح و امنیت در ایران باشیم و در هیچ کشوری جنگ نباشد.

نصرالله وحدت نیز با خواندن بیت "پر در مقام تجربه دوستان مباش صائب / که زود بی‌کس و بی‌یار می‌شوی"، گفت: من امروز متوجه شدم، معنی این شعر خوب نیست، زیرا من امروز همه‌کس را اینجا دارم و این با هم بودن‌ها برایم ارزش زیادی دارد.

وحدت

ایران درودی هنرمند پیشکسوت عرصه تجسمی نیز که به تازگی وارد هشتاد و یکمین سال تولد خود شده است، گفت: من ۸۱ سالم است و از این بابت خیلی خوشحالم. امیدوارم سه سال دیگر هم زندگی کنم تا موزه‌ام افتتاح شود. از آقای مرادخانی و عظیمی تشکر می‌کنم، زیرا بهترین کار ممکن را برای هنرمندان این کشور انجام دادند.

حسن تقوی(مینیاتور)، گوهر خیراندیش (سینما و تلویزیون)، محمد احمدی (نویسنده و کارگردان تئاتر)، ایران درودی (نقاش)، عباس مشهدی‌زاده (تجسمی)، خسرو روشن (نقاشی خط) ، محمد احدی (نمایش)، جعفر حسن‌خانی(موسیقی)، شهلا ریاحی (سینما و تلویزیون)، علی اصغر ریسه (نمایش)، هوشنگ توکلی (سینما و تلویزیون)، مهین افشان‌پور (تجسمی)، محمد ناصری‌پور (نقاشی)، مهرزمان فخار منفرد (نگارگری)، عبدالکاظم صادقان (خوشنویسی)، علی قلم‌سیاه (تجسمی)، محمد سلمانی‌ثمره‌ای(غزل سرا) و علی‌اکبر اسکندری(سینما)، فریده سپاه  منصور (تئاتر و سینما) از جمله هنرمندان حاضر در این مراسم بودند. 

 

گوهر خیراندیش علی مرادخانی ایران درودی نصرت الله وحدت
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین