کد خبر: 9885 A

نیکول کیدمن قاتل می‌شود

نیکول کیدمن قاتل می‌شود

نیکول کیدمن خشنود از همکاری با فیلمسازان زن سینما، فیلم تازه‌اش را نیز برای یک خانم فیلمساز بازی می‌کند. این فیلم با نام «ویرانگر» جلوی دوربین می‌رود و کارین کوساما کارگردان آن است.

ایران آرت: کیدمن به دعوت کوساما در فیلم او بازی می‌کند. ویرانگر حال و هوایی دلهره‌آور و جنایتکارانه دارد و اطلاعات زیادی در باره داستان آن وجود ندارد. تنها چیزی که تا به حال به رسانه‌های گروهی درز کرده، این است که این داستان در شهر لس آنجلس رخ می‌دهد و کیدمن در آن نقشی تازه و نامتعارف دارد.

اعلام این نکته باعث طرح این پرسش شده که آیا تماشاگران سینما، این بار کیدمن را در قالب یک قاتل خواهند دید؟ فیلمنامه را تیم دونفره فیل هی و مت مانفردی نوشته‌اند.

کوساما به امپایر آنلاین گفته که داستان فیلم تاز‌ه‌هایی دارد که تماشاگران سینما تا قبل از این، مشابه آن را روی پرده سینما ندیده‌اند.

این خانم فیلمساز از فیلم خود به عنوان یک درام حماسی شخصی اسم می‌برد و عقیده دارد کاراکتر مونث داستان، جذابیت‌های جدیدی را به همراه خود دارد.

بنا به ادعای فیلمساز، فیلم او ژانر دلهره‌آور جنایی را وارد مسیر و دنیای تازه‌ای می‌کند. منتقدان سینمایی اما می‌گویند باید صبر کرد و پس از دیدن نتیجه کار، درباره‌اش قضاوت کرد. این در حالی است که کیدمن هم ویرانگر را تجربه‌ای تازه و بدیع در کارنامه هنری اش ارزیابی می‌کند. قرار است کلید فیلمبرداری فیلم اواخر فصل پاییز زده شود. این فیلم برای نمایش عمومی در بهار سال آینده میلادی آماده خواهد شد.

کیدمن که هم اکنون جلوی دوربین اکشن ابرقهرمانانه و کمیک استریپی «آکوامن» است، مدتی دیگر با درام اجتماعی «کشتن یک آهوی ترسیده» به روی پرده سینماها برمی‌گردد.

 

نیکول کیدمن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین